Sliten...

4XE

Forelsket i forumet
Er det flere her inne som er konstant trøtte og slitne? Går rundt i en evig tåke for tida. [&o] Har to barn fra før av, hu eldste er 7.5 år og krever jo sitt og minste er 9.5mndr. På kveldene innimellom så er jeg så sliten at tårene bare triller og triller. [:'(] Føler jeg ikke får vært den mamma'n og kjærsten jeg burde være. [:(] Har jo et hus jeg må holde orden i og alt annet av daglige gjøremål. Ikke har jeg matlyst lenger heller (spiser jo selvfølgelig, men ikke med samme gleden som før). Alt er bare kaos i hue, er så mye jeg skulle ha gjort, men orker ikke. Alt er bare et ork for tida.
Måtte bare klage litt, er så mye bedre når man får det ut.

Uffa...Føler så med deg...

Har vært sånn helt frem til nå...Etter at vi kom til Spania og hadde vært der i en uke så begynte jeg få litt energi...Når vi nå kom hjem igjen så er det sååå mye jeg har lyst å gjøre...Har til og med ryddet her og det er ikke bare bare skal jeg si deg...

Men ja, det er vanskelig å finn ork og energi spes når man allerede har et eller flere barn fra før av...Spesielt hvis den minste ikke har fylt året ennå...

Hun eldste i 2 klasse i år eller starter hun i 3.? Gleder hun seg til skolen igjen?

Men du skal se du finner mer energi når barna kommer på skole og etterhvert i bhg...regner vel med at minsta ikke skal i bhg riktig ennå? Synes du skal ta ting som det kommer og ikke stresse så mye med det...Du får forklare din kjære dette og så får han ta i et tak hjemme for en liten stund...

Så får du legge deg nedpå litt mens minsta tar duppen sin...Hjelper myyyye...Hun største klarer seg selv i en times tid...Sett på tv og gi henne noe godt å drikke og en mugge klar til henne...Jeg pleier å gjøre dette her hjemme...Spes hvis jeg er ekstra sliten...Casper kommer inn og spør hvis det er noe og det har aldri vært noen problem...Og han her kan finne på MYE rart...Men når jeg tar dupp sammen med Mathilda så er han veldig snill...Tror han liker å være litt alene...[:)] Og jeg sover aldri tungt, ligger med et øye og øre oppe, just in case...[;)]

Uff, er ikke noe gøy å ha det sånn... [&o]
Jeg også føler meg trøtt og sliten hele tiden, helt tappet for energi, håper virkelig det
hjelper nå med litt ferie.
Håper du snart føler deg bedre!
*klemmepå*

Jeg har vært sånn, men jeg tror jammen meg vitaminsprøytene jeg tar har begynt å virke! Eller så er det bare at jeg er over 12 uker på vei og det er i ferd med å bli bedre. Men akkurat den delen med kaos i huset.... hehehe... Jeg ber folk som kommer på besøk om å titte i taket, for der er det delvis ryddig [;)]

Høres ut som om du kunne trenge en pause. Be mannen ta ungene og kom deg ut på et eller annet som du liker å gjøre. Eller få han til å ta ungene ut så du kan sløøøøøve hjemme[:)]

skriver under på denne, er så sliten innimellom at jeg ikke makter og gjøre noe.... begynner på jobb etter ferien i dag også, kjenner det kommer til og bli helt forj... slitsomt.....[:'(]

JEG er konstant trøtt.. og jeg har ikke barn fra før. Så føler med dere som har det, som liksom ikke kan koble ut og sove hele kvelden om dere føler for det. Respekt [:)]

Jepp , jeg er meget trøtt for tiden, har håp om at energien kommer og kvalmen snart forsvinner!![:)]

Back
Topp