SLITEN

**Moonlight**

Forumet er livet
fælt å si det,men noen dager gleder jeg meg til begge barna er lagt...herregud så slitsomme de kan være.Den største er kronisk sur og survete og den andre er så klåfingret at det er umulig å snu ryggen til i 1 sek.Og hyler for alt hun ikke får lov til da...jaja....

ORIGINAL: Miss Fat

Her og enkelte dager. Men går fort over da som regel. Idag drøyde jeg den med å ta begge to ut en tur i solen, da satt de i ro i vogna og kikka rundt seg...

Snikt til meg litt nett mens de ser barnetv- men så er det på an igjen snart og jeg må legge de og alt alene siden mannen jobber til åtte idag.

gikk en tur i sta vi og....men da tissa eldste seg ut,så det ble ikke så langt gitt.Vært ute å satt opp lekestativ da,men var bare surving med eldste da og...
og barne tv??tror ikke minsta har sett 2 sekunder noen gang heller jeg,overhodet ikke interesant.Skulle nesten ønske hu ville se det enkelte dager.hehe

Ja, noen dager er det deilig å få lagt dem. Igår var hun verdens blideste unge, i ettermiddag var hun verdens sureste. Vi trilla opp til bestemor og bestefar (min mamma og pappa), snuppelille er nemlig bestis med bestefaren, og hun lyser opp når hun ser han. De lekte og rodde til fiskeskjær og hun fikk krype på han og bite han og klipe han, så da var det dårlige humøret som blåst bort [:D]

Back
Topp