sliten

snegl

Betatt av forumet
takk for tilbakemeldingar[:)]

Uff da [&o]
Aner ikke om det kan være p-pillene.
Har gått på det merket selv, men har ikke merka noe.... Men det er helt sikkert individuelt.
Ta en telefon til legen og hør.

Håper du snart føler deg bedre, ikke noe godt og ha det sånn!
Stor klem

Har det sånn av og til jeg også, jeg har hormonspiral...
Var kjempeplaga med nedstemthet da jeg brukte p-piller. Var så ille at min daværende samboer gjemte pillene... [>:]

Sender en kjempeklem til deg, med ønsker om at det snart går bedre

ORIGINAL: Futurah

Har det sånn av og til jeg også, jeg har hormonspiral...

Vet ikke annet enn å sende over en *Klemmis*

Jeg var veldig plaga da jeg gikk på minipillen. Brukte Cerazette (tror det er det den heter). Fikk både underlivsplager og humørsvigninger, og det var rett og slett bare drit, så jeg slutta. Etter det har jeg ikke vært plaget i det hele tatt.[:)]

Signerer at p-piller kan føre til nedstemthet. Jeg fikk et nytt liv da jeg slutta med de, ble ei positiv jente igjen. Men det kan jo være andre ting også, får du nok voksenkontakt og "egentid"? Jeg elsker å være sammen med lilletupp, men merker at hvis det går flere dager uten at jeg treffer/prater med andre voksne/får være bare meg, ikke mamma, blir jeg veldig rar i humøret for å si det sånn.
Ønsker deg lykke til, uansett er det viktig å ha noen å prate med.
(Har også hørt om vårnedstemthet. De fleste blir yre og glade om våren, mens andre blir det motsatte, og det oppleves ekstra vondt når "alle andre" er så glade.)

Back
Topp