sliten..

krogenbaby

Elsker forumet
...kjenner jeg er sliten av å stresse me å få den ungen til å sovne...
han sover i tre kvarter, våkner. det går 10 minutter, og han er trøtt.

kan han ikke bare sove i tre timer sammenhengende vaffal?!?!!?!? så slipper e overtrøtt unge heile forbanna tida...

åååh... kjørt i haue idag :(

Sjønner frustrasjonen din ja... har en som har sine dager der han sovner å våkner sovner å våkner...veeeldig slitsomt! har merket at det muligens er meg som er problemet..[&:]
ER jeg trøtt,sliten, irritert eller stressa så smitter det over til Viggo.. dagene jeg er rolig, blid å alt er på tell så virker det som om han sover lengre å er mer fornøyd[:)] Flest slike dager heldigvis!

off :( denne har jo nesten ikke sovet i fanget når han var nyfødt en gang.. bare noen uker da..

slitsomt når de er trøtte, men ikke sover!!!

Jeg føler noenganger jeg skal tørne totalt!!! Sykt altså..

men det er JEG blir så sinna å irritert hjelper nok ikke særlig.. huff.. får dårlig samvittighet også..

men gud, enn blir sliten når enn ikke får sove skikkelig om natta, og når man da går me en trøtt skrikerunge på dagen...

..skal jo selvfølgelig være gla at han sover godt om natta, er oppe to ganger for mat. Og da også er lett å legge om kvelden..

Kanskje teit spsm., men tar du han opp med en gang? Her våkner han gjerne, men etter litt rugging på vogna sovner han som regel igjen med en gang [:)]

her er det likedan, rekker bare å gjøre litt i ca 45 min før jeg må ut å rugge vogna/trille tur... har jo funnet ut at 45min er for lite, så da må jeg jobbe litt for å få henne til å sove lengre, mn resultatet er jo en blid å glad baby når hun våkner [:)]

ja, jeg pleier å måtte jobbe for søvnen hans!
jeg tar han aldri opp før han har åpne øyne, ser på meg, og smiler.

Jeg dytter sutten og rugger i vogna ganske ofte!!

men idag var d ekstremt.. men tror jeg fant ut av grunnen ; ikke ordentlig trøtt, og jobba me en bæsj.. ;)

La han under uroen, der har han lagt nesten en time, så fikk han ut bæsjen, og nå ligger han på rommet å sover vogna... :P

takk å lov..

men litt godt å se det er flere som sliter me samme!! meeeen, må bare tenke at jeg har vaffal en unge som vet hva han vil.. han vil opp å fram!! opp å se!! utforske verden.. :)

Back
Topp