Sliten..

Flo87

Elsker forumet
Huff, merker det tar på med nattevåk, amming...
Har hodevondt på tredje dagen, og kjenner jeg er så sliten og fri for krefter.
Har gått i ett de siste 2 ukene siden vi kom hjem fra sykehuset med Isak. Masse besøk osv.. Nå gleder jeg meg nesten litt til pappaen begynner på jobb igjen på mandag, og vi får roet oss ned litt bare lillegutt og ejg....

Sliten her også! Ei uke siden jeg fødte og vi har hatt mye besøk.. noe jeg IKKE trodde vi skulle, men slik ble det..
Så ja, blir nesten godt å få sambo på jobb så vi kan slappe helt av bare vi to [:D]
Får håpe det kommer en natt med mye søvn snart [;)]

Hodepine for andre dag på rad her også [&:] Sikkert pga dårlig med søvn ja...

Kos med besøk [:D], bare de ikke blir så fryktelig lenge [8|] det kjenner jeg jeg blir veldig sliten av...

Bare å sette foten ned ang besøk, ikke meningen det skal ta livet av dere!! Eller i hvertfall begrense besøket til feks maks en time..

De første ukene storebror var til var det mange som ville komme, det er selvfølgelig koselig, men hvis de ikke hadde vett til å gå fikk de beskjed om at nå er vi slitne og vi snakkes heller en annen dag!

Er viktig å ta vare på seg selv, er litt av en jobb man har utført + mye nytt, nattevåk osv..[:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Bare å sette foten ned ang besøk, ikke meningen det skal ta livet av dere!! Eller i hvertfall begrense besøket til feks maks en time..

De første ukene storebror var til var det mange som ville komme, det er selvfølgelig koselig, men hvis de ikke hadde vett til å gå fikk de beskjed om at nå er vi slitne og vi snakkes heller en annen dag!

Er viktig å ta vare på seg selv, er litt av en jobb man har utført + mye nytt, nattevåk osv..[:)]

Jeg har ikke født ennå og opplever ikke problemet på kroppen foreløpig, men tror jeg ville tatt med meg lillegutt i sengen om et ble for ille, så fikk sambo underholde besøket så lenge de ble. Lettere å trekke seg tilbake selv enn å be folk gå, sånn jeg ser det [&:]

Back
Topp