Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kamilla1
Jeg er alene, men har en flott og stor familie rundt meg. Har ikke trengt noe hjelp til nå, men det blir vel ''verre'' jo større de blir!
ORIGINAL: eiramena
Kan ikke leve med de, og kan ikke leve uten..
Men seriøst om du ber han om å skifte bleie eller ta ut av oppvaskmaskina gjør han det ikke da?
Min han er veeeldig flink til å utsette sånt som ikke må gjøres med en gang, så søppla står gjærne leeenge før den blir båret ut, eller klærne i vaskemaskina før de havner i tørketrommelen, og rene kopper ut av oppvaskamskina.. Alt sånt tar fort et par timer [&:] Men ber jeg han om å skifte blei gjør han det uten å mukke (for oftes)..
ORIGINAL: lita_23
ORIGINAL: eiramena
Kan ikke leve med de, og kan ikke leve uten..
Men seriøst om du ber han om å skifte bleie eller ta ut av oppvaskmaskina gjør han det ikke da?
Min han er veeeldig flink til å utsette sånt som ikke må gjøres med en gang, så søppla står gjærne leeenge før den blir båret ut, eller klærne i vaskemaskina før de havner i tørketrommelen, og rene kopper ut av oppvaskamskina.. Alt sånt tar fort et par timer [&:] Men ber jeg han om å skifte blei gjør han det uten å mukke (for oftes)..
han tar en bleie i ny og ne... men ikke hvis det er mye bæsj...
vurderer sterkt å gi guttungen mat og pumpe til et måltid til og dra bort noen timer.. så kan han prøve seg på to alene og kjenne litt på det. helst skulle han hatt en hel natt pluss en dag.. og gjort husarbeid i tillegg... så kanskje han hadde skjønt litt mer...
ORIGINAL: lita_23
noen andre som føler de får veldig lite hjelp eller... ?
nå må jeg bare si jeg beundrer alle alene mødre som takler alt alene...
jeg bøyer meg i støvet..
har en utrolig sløv mann som nesten ikke bidrar, og merker at dette er utrolig slitsomt..
[:(][:(]
ORIGINAL: thejohan
Skal love dere at det hadde blitt så sinnsykt månelyst her hvis han ikke hadde trådd hjelpende til!!
Vi er to om barna våre! Vi var to om å bli gravid.
Vi er to! Enkelt og greit!