Sliten. Trenger råd!!!

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Er så sliten for tiden. Har tvillinger på 8 år og de krangler og kommenterer hverandre hele tiden. De kan ikke leke på rommene uten og krangle. Og å be de gå på bade om kvelden og kle av seg er ett mareritt. Og ber jeg de gå hver sin gang så blir det krangling da og. Hele tiden krangler de og jeg kjenner at tålmodigheten min er slutt snart. På kveldene kommer tårene Fordi jeg har dårlig samvittighet for at jeg kjefter og må snakke til de hele tiden. Prater med de i senga om hvordan jeg vil ha det, men det er liksom glemt neste dag for da er det på samme viset igjen :( skjønner snart ikke hva jeg skal gjøre for at det skal bli bedre.
Føler jeg har prøvd alt snart. Ingen kurio,ingen tv, Men ingenting hjelper.

I tillegg skal jeg ha smått om 6 uker. Pappaen til guttene nekter og ha de så ingen avlastning fra han, ikke vil jeg spørre Famillien heller da jeg ikke vil være til bry for dem.

Trenger tips og råd fort.

Kanskje familievernkontoret kan hjelpe deg til å få noe avlastning eller lignende? :)

• Liker
Reactions: EJ
Skal på møte me bf og Familliesentret på fredagen. De skal prøve og finne ut hvorfor han ikke vil ha samvær. Alt startet etter han fikk en unge til:/

Skal på møte me bf og Familliesentret på fredagen. De skal prøve og finne ut hvorfor han ikke vil ha samvær. Alt startet etter han fikk en unge til:/
Huff hvor kjedelig kan det være den nye dama barnefaren som ikke vil ha de der? Er ikke lett når det blir slik med tanke med ungene ikke får treffet sin far. Håper at det ordner seg når dere kommer på møte med familiesenteret.

Hun vil nok ikke det og guttene vil ikke ha hun eller lillebroren der. Er nok mye forskjells behandling der. Men håper det løser seg etter møte. Men er så sliten av all kranglinga mellom barna :/

Hva om du prøver å snu helt om og tar tak i ALT positivt du kan finne når de to er sammen?
Gi skryt om de sitter fint sammen, snakker fint sammen, leker litt sammen osvosv.. Har ingen bedre tips, men vet at når voksne snur om og blir mer positive blir barna det og :)

Back
Topp