Sliten, trøtt og utålmodig

Lillemirakel2017

Flørter med forumet
Dårlig med søvn her nå. Heftig med modningsrier siden natt til søndag og vært helt ute og kjøre. Det første av slimproppen gikk idag tidlig. Var på føden idag for å få sjekka om det i det minste har hatt noen effekt og jeg har 2 cm og er relativt moden. Men bare hjem å vente mer og prøve å sove mellom takene. Tror resten av slimproppen kom når jeg kom hjem og håper at undersøkelsen kan ha stimulert litt mer. Spent på de "ordentlige" riene når jeg har slitt såpass med en del av modningsriene :O Kjenner jeg gruer meg til fødselen og smertene og jobber hardt med meg selv for å fokusere på den fantastiske premien i enden.

Skjønner deg godt! Sliter mye med lite søvn selv og håper fødselen skal starte fordi jeg er redd jeg ikke kommer til å ha energi nok hvis jeg skal gå å vente mye lengre med så dårlig og lite søvn som nå. Sover typ fra 05:30-10:00 tiden og da er jeg i tillegg opp flere ganger for å gå på do. Tenker at selv om modningsriene er vonde så skal du nok klare å takle riene også, det er utrolig hva vi kommer oss gjennom når vi må. Masse lykke til, håper det snart er over for oss :)

Skjønner deg godt! Sliter mye med lite søvn selv og håper fødselen skal starte fordi jeg er redd jeg ikke kommer til å ha energi nok hvis jeg skal gå å vente mye lengre med så dårlig og lite søvn som nå. Sover typ fra 05:30-10:00 tiden og da er jeg i tillegg opp flere ganger for å gå på do. Tenker at selv om modningsriene er vonde så skal du nok klare å takle riene også, det er utrolig hva vi kommer oss gjennom når vi må. Masse lykke til, håper det snart er over for oss :)

Slitsomt når søvnen uteblir ja. Ja det sies vel at vi ikke får mer enn vi er laget for å klare, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, hvile når man kan og tenke at når man er ferdig med en rie så kommer ikke den igjen og man er ett steg nærmere

Håpe du snart er ferdig og får treffe premien din :)

Så bra :) hvor lenge varer dem? :)

Mellom 01:15 og 01:30. Men det er så langt imellom de så det tar nok sin tid ja. Men positivt at de er kraftigere og lengre da jeg ser for meg at de jobber bedre :) De er såpass kraftige nå at jeg må ordentlig fokusere på pust og gå helt inn i meg selv for å komme gjennom de. River godt i både rygg og mage.

Mellom 01:15 og 01:30. Men det er så langt imellom de så det tar nok sin tid ja. Men positivt at de er kraftigere og lengre da jeg ser for meg at de jobber bedre :) De er såpass kraftige nå at jeg må ordentlig fokusere på pust og gå helt inn i meg selv for å komme gjennom de. River godt i både rygg og mage.
Så lenge. Snart i aktiv fødsel du da! jeg hadde aldri så lenge rier første gang. Mine varte bare 40-45 min og kom hvert 5 min gjennom hele rie perioden xD men det er et godt tegn at du merker de såpass. husker sist at jeg hadde faktisk ikke pause mellom riene selv om de kom hvert 5 min. det var intense smerter i tillegg til riene. Så tror nok de jobber godt om du må fokusere deg gjennom dem :)

Oi, du har muligens født nå du?
Så spennende, håper at alt går fint :-)

Oi, du har muligens født nå du?
Så spennende, håper at alt går fint :-)

Har nok ikke det gitt. Roet seg ned igjen så nå er jeg skikkelig drittlei kjenner jeg. Men siden jeg ikke har termin før imorra og alt i utgangspunktet er bra med både meg og baby så er det heller ingen som gjør noe, så det er bare å vente. Vært ganske mye mer slim inatt så ting skjer jo, men herregud så sakte :o Håper lang latensfase resulterer i en kortere fødsel altså.

Har nok ikke det gitt. Roet seg ned igjen så nå er jeg skikkelig drittlei kjenner jeg. Men siden jeg ikke har termin før imorra og alt i utgangspunktet er bra med både meg og baby så er det heller ingen som gjør noe, så det er bare å vente. Vært ganske mye mer slim inatt så ting skjer jo, men herregud så sakte :eek: Håper lang latensfase resulterer i en kortere fødsel altså.

Da håper jeg også det på dine vegne, det hørtes styrete ut dette! Lykke til videre :-)

Back
Topp