Sliten/støl av kynnere?

MaddeL

Blir kjent med forumet
Jeg har mye og kraftige kynnere, har hatt det noen uker. Jeg kjenner jeg blir tungpustet/får litt trykk i brystet før de kommer, magen blir steinhard, og de varer definitivt mer enn 30 sek. Har inntrykk av at jeg sitter med hard livmor store deler av kveldene. I dag føler jeg meg helt støl/sliten i magen, Kjenner meg også sliten i korsryggen. Andre som har det sånn? Er 36+4 i dag, var hos jm i går og alt ser fint ut med lille, så er ikke noe særlig bekymret, det er bare utrolig slitsomt.

Kjenner det godt her også, og føler meg stiv og støl dagen lang... Veldig ubehagelig til tider!

Jeg håper i det minste å vinne noen cm på alle disse kynnerne, at man har 1-2 cm åpning før riene har startet. :P

Jupp, har det sånn jeg også.

Opplevde det samme igår.. Trodde jeg skulle dette om haha. Heldigvis roet der seg etter en stund. Har en del stikkinger i underlivet, men regner med at det er pga at hodet er festet? Har aldri gått gravid før så blir litt sånn uviten på hva det kan være når jeg kjenner ting. Har fått stikking i magen ved navlen også men er dog usikker på hva det kan være :-P Godt jeg skal til jordmor imorgen ;-)

Har hatt en del kynnere siste trimester som kjennes mest ut dom hold, men ikke særlig vondt. Men nå i kveld merker jeg forskjell, de svir/brenner mer nedover og trykker mye mer ned i bekkenet! 36+2 i dag, så man vet aldri om det plutselig går over til rier etterhvert :)

Ja! Masse! Vondt nederst i magen, kjennes ut som en Stein prøver grave seg ut magen noen ganger, blir rett og slett øm av de! Noen dager er d sykt mye og d kjennes ut som noe skal skje, men etter noen tak dabber d av, men blir veldig sliten i kroppen av d!
Hatt d noen uker nå og er i uke 38+4 nå

Har det helt likt. Er 36+3 i dag, og etter en heftig runde med sterke kynnere nå i kveld (som enda ikke har gitt seg) er jeg helt støl og øm nederst i magen. Gjør vondt å gå, for det presser sånn nedover. Så jeg forventer å være god og moden når fødselen først er igang, sånn at ungen bare - svosj - ut, uten mye om og men :p

Har det helt likt. Er 36+3 i dag, og etter en heftig runde med sterke kynnere nå i kveld (som enda ikke har gitt seg) er jeg helt støl og øm nederst i magen. Gjør vondt å gå, for det presser sånn nedover. Så jeg forventer å være god og moden når fødselen først er igang, sånn at ungen bare - svosj - ut, uten mye om og men [emoji14]
Ha ha samme her :D

Jeg tenkte også stikkingen var pga at hodet er festet, men de kan kanskje være modning? Jeg tenker også å være som en overmoden banan når fødselen setter igang sånn at mini sklir rett ut. :)

Jeg tenkte også stikkingen var pga at hodet er festet, men de kan kanskje være modning? Jeg tenker også å være som en overmoden banan når fødselen setter igang sånn at mini sklir rett ut. :)
Det er modning ha :) Så det er et sykt ubehagelig og godt tegn! Jeg har masse av det men hodet er ikke festet. Han ligger rette veien og hodet står dypt i bekkenet, men det er visst ikke festet. Er andregangs, så det er ikke uvanlig :)

Back
Topp