Sliten søndag?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Her er jeg nesten klar for senga jeg. Å stille klokka er ikke godt for meg, jeg blir trøtt og sliten.

I tillegg har vi jo virkelig ryddet og vasket fra vi sto opp i går til 1030 i dag (da dro vi til kirken og fikk fireårsbok, og hadde med gjester hjem til lunsj) så når gjestene dro sånn i fire-tiden var jeg ksputt.

Så flink du har vært :-) er litt sliten selv! Ser egentlig ikke helt poenget i den klokkestillinga... det er like koselig å sitte ute etter det har blitt mørkt om sommeren, og oppe hos dere blir det jo ikke mørkt!

Her er ikke mørkt før langt på natt på sommeren, men det er jo for å få lenger lys på ettermiddagen, noe som fra gammelt av var viktig, nå er det bare blitt sånn. Det er et svare styr, så for meg kunne man avviklet hele sommertiden, men de fleste som sier det vil ha sommertid hele året, og det går jo ikke. Og det meste av verden fungerer jo slik, så jeg godtar. Men det er et slit å stille min indre klokke, det tar flere dager, to ganger i året er jeg ekstra trøtt nesten ei uke!

Går greit den her veien, hadde arbeidshelg når vi skulle stille klokka frem på våren. Det er noe av det værste jeg har vært med på! :-P dyra var trøtte også, skjønte ikke hvorfor jeg kom så tidlig på jobb. Sto ikke opp når jeg kom med kraftfor engang. Det gjør hele situasjonen bare enda værre..

Back
Topp