Sliten, så uendelig sliten...

OneOnOne

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Jeg er så trøtt for tiden.. kommer hjem fra jobb litt over halv tre, spiser middag og går omtrent i koma etterpå..

flere som er fryktelig trøtte??

Jeg ligger på sofaen fra middag til leggetid... En sensasjon om jeg får vaska en maskin klær eller noe husarbeid.. Trøtt heeele tiden:-( føler med deg!!

Sent from my ST18i using BV Forum

Da er vi fler ;) Men begynner faktisk å bli litt bedre her :) kommer ann på hva jeg har gjort på jobb :) Men må legge meg mellom 9-10 på kvelden ellers må jeg snike meg unna på jobb for å sove fem min her å der :p hardt å stå opp 5 om mårran :) Men de fleste dagene så sitter jeg bare i stolen min å er i koma ;)

Sofaen er min beste venn! En liten middagshvil mens 4-åringen ser barne-tv er gull verdt, ikke alltid jeg får lov til å sove i fred da.

Så godt at det ikke er bare meg;-) heldigvis har jeg en mann som forstår behovet, og lar meg hvile mye:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jaaa! Jeg har null overskuddsenergi for tiden. Og en mann som egentlig ikke skjønner hvor slitsomt det er, noe som gjør det bare enda mer slitsomt! Hjelper ikke at hormonene spinner vilt! Jeg sliter med å ikke grine hele kvelden etter jobb, bare fordi jeg er så sliten. I dag klarte han ikke å dra på butikken en gang, enda han er ferdig på jobb en time før meg.. Middag? Åja, det har jeg ikke tenkt på... BAH! Har jeg lov til å klikke bare bitte litt da? :P

Ja, det har du:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

I dag er eg bra sliten. Nyser konstant, tett nese og er super hes :( slitsomt å være syk og gravid.
*syteinnlegg* :(

Ja, er fryktelig sliten nesten hele tiden! Ikke veldig moro :( Men leste et eller annet sted at graviditet kunne sammenlignes med en fjellklatringsekspedisjon! Hehe. Husker ikke helt om det var bare i starten eller om det var hele svangerskapet da men, det føles faktisk sånn noen dager. Så da burde vi ha lov til å være slitne :)

Huff helt forferdelig trøtt.
Er ikke mye jeg får gjort etter jeg er hjemme fra jobb.
Blr liggende på sofaen til vi legger oss.
Heldigvis har jeg en super mann somfikser opp med både middag og klesvask m.m

Jeg er så trøtt for tiden.. kommer hjem fra jobb litt over halv tre, spiser middag og går omtrent i koma etterpå..

flere som er fryktelig trøtte??

Er stuptrøtt så å sei hele dagen,men får svært lite kjangs til å ta meg en hvil.. Mannen forstår ikkje hvorfor eg er så trøtt og så mye sur for tiden, han står jo opp 5,30 i ukedagene og jobber til 14....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg er også trøtt, kan såve 10 timer i strekk om natten og alikevell lite enegeri neste dag.. Etter jobb så blir det jeg og sofaen :) Men en snill mann som lager middag og hjelper til, gjør det jeg ber han om :D

Ja, jeg er også trøtt!
Tør nesten ikke si hvor lenge jeg sover her...
Etter at jeg ble sykmeldt har det vært utrolig godt å få sove ut.

Back
Topp