Håpefull<3
Andre møte med forumet
Hei alle sammen! Vi fikk vår vakre prinsesse for 6 år siden,og har de siste 3 årene prøvd å bli 2 barns foreldre.Vårt høyeste ønske er å oppleve å bli foreldre igjen og gi vår datter en søster eller bror.Det er så sårt og så vanvittig slitsomt å gå rundt og vente på et lite mirakel.Jeg har,etter 2 graviditeter i samme eggleder,bare en eggleder igjen...og den er tett.Bortsett fra det,og en altfor tynn slimhinne i livmoren,blir eggene jeg får ut fint befruktet.Problemer mitt er at egget ikke vil feste seg.Første gang,for nå 2 1/2 år siden festet det seg fint,men det varte bare i 9 uker...hjertet stoppet.Etter det har jeg ikke att en eneste positiv test...eggene vil ikke feste seg.Jeg er sliten og lei meg...men gir ikke opp!!!
jeg skriver her både for å ha kontakt med noen som opplever de samme utfordringene,og også for å kunne skrive(fortelle) noen hva jeg driver med om dagen...ikke alle som er Interesert i å høre,og det er ikke så mange eg er Interesert i å fortelevtil heller;-)Hadde vært gøy å kunne utveksle erfaringer med noen!!
<3
jeg skriver her både for å ha kontakt med noen som opplever de samme utfordringene,og også for å kunne skrive(fortelle) noen hva jeg driver med om dagen...ikke alle som er Interesert i å høre,og det er ikke så mange eg er Interesert i å fortelevtil heller;-)Hadde vært gøy å kunne utveksle erfaringer med noen!!
<3