sliten på jobb??

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Noen som synes d er hardt å jobbe?? får vondt i leggene av å stå hele dagen jg å blir fort sliten...føler meg liksom så tung i kroppen, som om jeg er flere mnd på vei, noen som føler seg sånn??

For å si det slik, så er jeg glad jeg har ferie nå... [;)]

ORIGINAL: Grete71

For å si det slik, så er jeg glad jeg har ferie nå... [;)]

hehe føler dn ja...hadde fri morrige uke, men den gikk til oppussing, bare stress for tia huff

Er sykemeldt..... hadde noen dager hvor jeg bokstavelig talt var svimeferdig... + at jeg har hatt veeeldig vondt i ryggen. Svimte av flere ganger i tidligere svangerskap, var bare en kort periode det varte da så jeg regner med å være klar til å jobbe igjen på mandag!! Og så er det jo takk og lov snart ferie!!!!!!!!!!![:D][:D]

Har hatt ferie, men begynner på igjen på mandag.. Har fått 20% sy.mld, men det spørs om det holder... Skal prøve.... Er så syyyykt trøtt og sliten!!!!! Jobber 100% som sykepleier på sykehjem.....

Merker det fort i beina når jeg jobber,også er det slitsom og jobbe når man konsatnt er trørr/uopplagt

er sykmeldt, men ikke pga graviditeten da. men tror jeg kunne fint ha jobbet nå[:)]
er ikke noe dårlig, men kanje litt ekstra trøtt om dagen[;)]

Jeg håper virkelig formen er blitt bedre til mandag! [:'(]

Første timen på jobb i går, spydde jeg 5 (FEM!!!) ganger!
Trodde liksom jeg hadde spydd fra meg hjemme jeg, og trodde jeg bare kom til å være kvalm/uvell på jobb, men neeeida, kastet opp hele tiden! Og sååå uvell da! Æsja!

Og det fortsetter lisom hele dagen.. er ikke bare morgenkvalme... [&o]
Blir sliten av det, og når man i tillegg er sliten fra før, og sover masse, tar det på ja!

trodde ikke jeg skulle bli så dårlig for å være ærlig!
Det er tungt på jobb nå, så vidt jeg holdt ut i 8 timer i går.. Har ikke mulighet til å komme meg unna noen minutter heller, for kundene er der hele tiden.

Nei, får håpe det kommer seg! [:D]

Uff, dette var ukens klageinnlegg fra meg! [8D]

ORIGINAL: Cameleon

Jeg håper virkelig formen er blitt bedre til mandag! [:'(]

Første timen på jobb i går, spydde jeg 5 (FEM!!!) ganger!
Trodde liksom jeg hadde spydd fra meg hjemme jeg, og trodde jeg bare kom til å være kvalm/uvell på jobb, men neeeida, kastet opp hele tiden! Og sååå uvell da! Æsja!

Og det fortsetter lisom hele dagen.. er ikke bare morgenkvalme... [&o]
Blir sliten av det, og når man i tillegg er sliten fra før, og sover masse, tar det på ja!

trodde ikke jeg skulle bli så dårlig for å være ærlig!
Det er tungt på jobb nå, så vidt jeg holdt ut i 8 timer i går.. Har ikke mulighet til å komme meg unna noen minutter heller, for kundene er der hele tiden.

Nei, får håpe det kommer seg! [:D]

Uff, dette var ukens klageinnlegg fra meg! [8D]

huff hadde d på samme måte som dg på jobb i dag minus spying, kvalm hele dagen, og gjemte meg litt på lageret for kundene, men kan jo ikke holde på m d hele tia heller huff..

Back
Topp