Sliten og vondt i ryggen

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Gosj jobber halve dager men er så sliten om dagen og ryggen er verre en før. Ork å reise på jobb om dagen:( flere som har det litt tungt ? Venter fortsatt på time hos fysio. Tar jo så sinnsykt lang tid. :(

Ja... Er trett og sliten 24/7... Er hjemme nå da, siden jobben min er for farlig for lille spire.. Men det er slitsomt med en toåring som ikke er i bhg ennå.. Men men..
Prøver å bite tenna sammen, selv om det ikke alltid er så lett..
Sender deg en klem :)

Ja... Er trett og sliten 24/7... Er hjemme nå da, siden jobben min er for farlig for lille spire.. Men det er slitsomt med en toåring som ikke er i bhg ennå.. Men men..
Prøver å bite tenna sammen, selv om det ikke alltid er så lett..
Sender deg en klem :)
Takk for klem:) sender over en til deg og :)

Kjenner meg godt igjen ja.... Er hjemme på dag tid med miste jenta på to,pluss dagmamma for to,4 dager i uken! Pluss at eg jobber 4 kvelder i uka fra 1630-22 som frisør. Merker kroppen skriker etter søvn(har ei med søvn vansker,så blir ikke mange timene hver natt) å ryggen skriker etter pleie! Heldigvis en super snill mann som maserer meg ca v er dag!!!:-) hjelper litt på ryggen det!

Kjenner meg godt igjen ja.... Er hjemme på dag tid med miste jenta på to,pluss dagmamma for to,4 dager i uken! Pluss at eg jobber 4 kvelder i uka fra 1630-22 som frisør. Merker kroppen skriker etter søvn(har ei med søvn vansker,så blir ikke mange timene hver natt) å ryggen skriker etter pleie! Heldigvis en super snill mann som maserer meg ca v er dag!!!:) hjelper litt på ryggen det!
Ja det var ikke småtterier til jobb. Det blir man jo sliten av uten å være gravid. Så ikke rart du er sliten!

Er 20% sykemeldt fordi jeg er sliten og har vondt i ryggen. Går ut 12 mai, men skal ringe legen og få den forlenget...

Jeg er for øyeblikket 100 % sykmeldt, sliter med det samme som deg. Vond rygg, vondt bekken og blir veldig fort sliten, tror nok det blir fysio på meg snart også... Håper du snart får time da, er så kjedelig å vente og vente :(

Kjenner meg godt igjen ja.... Er hjemme på dag tid med miste jenta på to,pluss dagmamma for to,4 dager i uken! Pluss at eg jobber 4 kvelder i uka fra 1630-22 som frisør. Merker kroppen skriker etter søvn(har ei med søvn vansker,så blir ikke mange timene hver natt) å ryggen skriker etter pleie! Heldigvis en super snill mann som maserer meg ca v er dag!!!:) hjelper litt på ryggen det!
Å hjelpes, hvordan klarer du det? Ble sliten av å lese alt sammen jeg :P Jeg bøyer meg i støvet for deg altså! :)

Har kjent litt I bekkenet denne gangen..:-(

Fikk time neste uke hos fysio endelig;)) hadde samtale med jordmor på jobb idag tilrettelegging på jobb, hun anbefalte støtte strømper , gode sko på jobb. Har 50 % frem til siste uke i mai men håper på forlengelse. Synes 50% holder for tiden. Men ting kan jo fort snu. Godt å høre det er flere her ute :) denne trøttheten håper jeg blir bedre. Kan jo sove hele tiden kjenner jeg :)

Back
Topp