susamedbabyimagen
Elsker forumet
Gosj jobber halve dager men er så sliten om dagen og ryggen er verre en før. Ork å reise på jobb om dagen
flere som har det litt tungt ? Venter fortsatt på time hos fysio. Tar jo så sinnsykt lang tid. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for klemJa... Er trett og sliten 24/7... Er hjemme nå da, siden jobben min er for farlig for lille spire.. Men det er slitsomt med en toåring som ikke er i bhg ennå.. Men men..
Prøver å bite tenna sammen, selv om det ikke alltid er så lett..
Sender deg en klem![]()
Takk takkTakk for klemsender over en til deg og
![]()
Ja det var ikke småtterier til jobb. Det blir man jo sliten av uten å være gravid. Så ikke rart du er sliten!Kjenner meg godt igjen ja.... Er hjemme på dag tid med miste jenta på to,pluss dagmamma for to,4 dager i uken! Pluss at eg jobber 4 kvelder i uka fra 1630-22 som frisør. Merker kroppen skriker etter søvn(har ei med søvn vansker,så blir ikke mange timene hver natt) å ryggen skriker etter pleie! Heldigvis en super snill mann som maserer meg ca v er dag!!!hjelper litt på ryggen det!
Å hjelpes, hvordan klarer du det? Ble sliten av å lese alt sammen jegKjenner meg godt igjen ja.... Er hjemme på dag tid med miste jenta på to,pluss dagmamma for to,4 dager i uken! Pluss at eg jobber 4 kvelder i uka fra 1630-22 som frisør. Merker kroppen skriker etter søvn(har ei med søvn vansker,så blir ikke mange timene hver natt) å ryggen skriker etter pleie! Heldigvis en super snill mann som maserer meg ca v er dag!!!hjelper litt på ryggen det!