Sliten og veldig kvalm

Lillemoren*

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg har de siste dagene vært ufattelig kvalm og har null energi. Murringer i mage og rygg, problemer med å sove og en veldig aktiv/urolig liten i magen. Er redd det begynner å nærme seg noe, men er bare 35+2, så vil ikke ha henne ut på noen uker ennå.

Noen som har noen erfaringer å dele?
Kanskje det bare er omgangssyke i annmarsj:eek:
Kan ikke huske at jeg var kvalm før fødsel med de andre to.

Kan heller ikke huske at jeg var kvalm før fødsel forrige gang, men har hatt noen sånne dager jeg også nå. 36+6 i dag. Var veldig kvalm i går, men kjenner det nesten ikke i dag, så det varierer veldig. Tenker det er fordi det begynner å bli trangt om plassen inni der. :)

Kan heller ikke huske at jeg var kvalm før fødsel forrige gang, men har hatt noen sånne dager jeg også nå. 36+6 i dag. Var veldig kvalm i går, men kjenner det nesten ikke i dag, så det varierer veldig. Tenker det er fordi det begynner å bli trangt om plassen inni der. :)

Ja, det er sant. Det er nok sikkert vanlig å bli kvalm og uggen på slutten, de er jo blitt ganske store inni der nå :)

Jeg har vært i fin form hele svangerskapet, men har begynt å spy om natta nå og er også uggen :(

Jeg har vært i fin form hele svangerskapet, men har begynt å spy om natta nå og er også uggen :(
Usj, høres ikke godt ut:(
det er noe drit med denne kvalmen. Ser at det står flere steder at det kan være et tegn på at fødselen nærmer seg.. Men at det nærmer seg vet vi jo :rolleyes:

:wtf: Jeg har også vært kvalm de siste dagene, 35 uker på vei. Kan ha en sammenheng med at vi sover litt dårligere nå mot slutten kanskje? Og at det er dårlig plass til andre magefunksjoner når babyen tar opp så mye plass...

Jeg hadde hyperremesis i starten av svangerskapet, har vært litt kvalm gjennom hele, men og har blitt dårligere igjen etter uke 32 ca (36 nå). Hørt om mange andre også som blir det mot slutten. Ble det ikke i forrige svangerskap, men nå må jeg ta en del tabletter for å ikke spy daglig.

:wtf: Jeg har også vært kvalm de siste dagene, 35 uker på vei. Kan ha en sammenheng med at vi sover litt dårligere nå mot slutten kanskje? Og at det er dårlig plass til andre magefunksjoner når babyen tar opp så mye plass...

De gangene jeg har spydd så har det vært i forbindelse med at jeg har spist masse, tror systemet er helt i ulage.

Har også vært kvalm siste dagene og veldig sliten og trøtt. Tenker også det er fordi kroppen bruker mye energi nå og fordi det er dårlig plass til magesekken. Har også sure oppstøt og litt halsbrann og siden jeg blir så sulten er det vanskelig å huske å spise små måltid som sikkert er lurt for ikke å bli så kvalm.. husker ikke at jeg var sånn sist, men det er 7 år mellom mine så mulig jeg har glemt det. 34 + 4 uker nå

Sniker
Hormonnivået øker mot slutten i siste trimester, så derfor kan en del oppleve økt kvalme igjen.
Lykke til med fødsel etterhvert :) ❤️

Har også begynt å bli kvalm igjen. Spesielt om morgen og natten :/

Jeg leste en artikkel her om dagen over hva som var tegn på modning og kvalme var en av dem :) Jeg blir også fort kvalm om dagen, men fødsel nærmer seg jo for alle oss i juni :)

Jeg leste en artikkel her om dagen over hva som var tegn på modning og kvalme var en av dem :) Jeg blir også fort kvalm om dagen, men fødsel nærmer seg jo for alle oss i juni :)
Ja, det blir en spennede tid nå fremover:D Går og kjenner på diverse modningstegn nesten hver dag nå, så vi får se om det blir mai eller juni baby på meg :)

Har også begynt å kjenne på økende kvalme og at jeg er ufattelig sliten for tida.
Er 35+1 og vil jo helst komme meg over i permisjon og få hvilt litt før fødsel :P Har ikke så mange andre modningstegn da.

Har også begynt å kjenne på økende kvalme og at jeg er ufattelig sliten for tida.
Er 35+1 og vil jo helst komme meg over i permisjon og få hvilt litt før fødsel :p Har ikke så mange andre modningstegn da.
Kvalmen min forsvant igjen like fort som den kom heldigvis. Varte i 2-3 dager, så var det helt vekk igjen. Så er nok en god mulighet for at vi går til termin likevel :)

Back
Topp