Sliten og trøtt..

Septemberbaby2016

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Er nå i uke 37, og har i det siste vært kjempe sliten og trøtt hele tiden føles det ut som. Har egentlig ikke så mye ork til å gjøre noe.Flere som har det sånn?

Jeg sover dårlig sammenhengende i flere timer,men samtidig sover jeg jo flere ganger om dagen -Zzzz..

Føler meg nesten litt bekymret for å føde - da jeg føler jeg er så sliten og ikke kommer tilby orke :O :(

Du er ikke alene, er i uke 38. Og kroppen føles ut som jeg har løpt maraton hver morgen. Vi må bare ta det helt med ro, det har vi lov til :-)

Samme her! Blir fort sliten, og er trøtt hele tiden. Det tar på å være "babyfabrikk" :P

Du er slettes ikke alene. Fryktelig sliten, konstant trøtt. Unn deg total hvile om det lar seg gjøre! Selv om effekten kanskje ikke føles på kroppen der og da, vil du nok ha igjen for det på sikt:)

Er nok veldig vanlig. Legger meg selv kl 19.30 hver kveld for å ta igjen både hvile og søvn. Kroppen klarer ikke all verden nå:p

Her og :sleep011 siste ukene har det vært mye søvn flere ganger om dagen! Men som jordmora mi sier: det er bare å høre på kroppen og hvil med god samvittighet! ;) Ikke alltid like lett, men prøver :wacky: husk at viktigste jobben vår nå er å produsere denne lille nye skapningen :)

Back
Topp