Sliten og trøtt og kvalm

*LC*

Gift med forumet
Huff må klage litt.. De siste 3-4 dagene har jeg vært så sliten og trøtt. I tillegg har kvalmen kommet:(. I dag måtte jeg dra senere på jobben, for var så uggen. Er ekstra dårlig form tidlig tidlig på morgenen, og lurer veldig på hvordan jeg skal klare å komme meg på jobb fremover hvis dette fortsetter. Har vært her inne og kikket, men ikke orket å svare på så mange innlegg. Så beklager liten aktivitet fra min side akkurat nå:(. Noe flere som har det slik om dagen? Hva gjør man?

Uff, hatt det sånn i de 2 forrige svangerskapene mine. Og misunner deg ikke akkuratHåper kvalmen blir borte igjen. Jeg er bare veldig trøtt, det er omtrent det eneste.*God bedring klem*

Uff, det er ikke noe gøy. Hjelper ikke med postafen/afipran heller ? Hvis kvalmen er helt overveldende tenker jeg på. Eneste som hjelper på morgenen her er å tvinge i seg litt mat, blir ikke store saken, men pyttelitt mat og masse drikke - også pleier kvalmen å trekke seg litt unna.

Huff ,ikke noe atig når den kvalmen melder sin ankomst.

Men prøv å drikk KALD Fanta eller solo :) Det hjalp for meg når jeg gikk med lillemor. Men den måtte være kald da. å spis ritz kjeks hvis du liker det :)

Takk for svar jenter. Kvalmen er ubehagelig, men det er kombinasjonen som er verst. Blir helt satt ut, når jeg ikke bare er kvalm, men også enormt trøtt og sliten. Tror det blir litt brusdrikking på meg igjen, for merker at det hjelper med tab x-tra. Jeg som er endelig var blitt kvitt avhengigheten til tab x-tra:(. Ja ja, jeg får ta den kampen igjen en annen gang;). Hjelper ikke stort å spise her, ikke bedre og ikke verre. Huff, håper dette går over om ikke alt for lenge. Jeg som var så heldig med førstemann, må jo få igjen denne gangen. Nok klaging fra meg. Takk for at dere "hører" på jenter. Klem

Back
Topp