• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sliten og tårene triller...

augustmor

Flørter med forumet
Jeg er så lei meg, men vet ikke hvorfor...  jeg gråter av den minste ting, men har det jo egentlig bare godt! Er ikke så god på å kjenne etter når jeg er sliten så jeg har det med å kjøre meg helt på felgen! Når jeg er sliten som nå er ALT galt; vi har dårlig råd, jeg er tjukk,kvisete og har hovne føtter, oppvasken bugner, klesvasken likeså... Å se sult og krig på nyhetene hjelper heller ikke... Stort sett - alt er trist og fælt!

Takk, min skjønne kjæreste, som trøster og tørker tårer og som påstår at jeg ser nydelig ut, at vi snart får bedre råd, og at vi ikke kan redde ALLE barna i verden... og som masserer og masserer hovne føtter...

Litt-sliten-i-dag-augustmor

Det er så slitsomt å ha sånne dager.
Jeg må innrømme at jeg har begyndt å screene nyheter - jeg orker ikke å lese/se om ulykker med/dødsfall av barn etc....

Vet du - oppvasken går ingen sted!
Sett deg og slapp av litt!

Hei
Veit kossen du har det. Selv om jeg synest synd paa deg maatte jeg le da jeg las innlegget ditt siden det like godt kunne ha vore mitt. Har hatt en slik dag i dag, der alt er bare trist.
Helidgvis sliten vi ikke okonomisk eller med eit rotete hus (har faatt vaskedilla etter jeg ble gravid) men min familie og alle mine venner bor paa den andre siden av jorden saa jeg foler meg ofte ekstremt ensom...... sukk

Take it easy girl. Se i speilet og sei til deg selv at du har all grunn til aa vere lykkelig siden du har en liten nydelig spire vokse inni deg....og hva er vel vakrere enn det? Uansett om vi gaar gjennom mye dritt, alt er verdt det til slutt. Cheer up!!!

Takk for all trøst [8|] Har hatt en bra dag i dag [:)] Må jo bare smile litt av det hele... Trodde aldri jeg skulle være så sårbar for hormonsvingninger!

Sov godt alle rugesøstre!

Back
Topp