Sliten og syk...

M*

Forumet er livet
VIP
God morgen, jenter.

Nå sitter jeg på jobb med døds vondt i hals og hode,og helt svimmel. Kun jeg som er på jobb her fram til klokken 15 (jeg jobber frem til 17), så kan ikke gå hjem heller.. + at etter SA i begynnelsen av sept ble jeg en del syk,og var hjemme ett par dager her og ett par dager der.. Får så dårlig samvittighet når jeg er syk ovenfor arbeidsgiver,så presser meg gjerne litt for langt,slik at jeg aldri ordentlig blir frisk.. Noen andre som har det sånn?

Og noen som har noen kjerringråd mot vondt i halsen??[:'(] Opererte mandlene i våres,trodde jeg var kvitt halsplagene jeg da,men neida.. AU!

Jobber på kontor,og prater veeeldig mye i telefonene hele dagen. Kan ikke si at det frister så mye nå ass.. Jeg vil hjem i senga mi jeg!![&o]

Mener du skal holde senga når du er syk jeg..
Men skjønner følelsen ovenfor arbeidet.

Uansett så har ikke jobben behov for at du tyner deg og kanskje blir bare enda mer syk, enn å holde senga en dag og komme sterkere tilbake.

Masse go'bedring til deg!

Jeg burde jo absolutt reise hjem. Er så tett i halsen at jeg nesten brekker meg..[&o] Grusomt!! Men hvordan sier jeg det til sjefen? Han er ute å reiser med jobben nå.. Han sier jeg må si ifra hvis jeg føler meg dårlig,men så virker han jo også irritert når jeg først sier fra da,så vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det.. føler liksom at man må henge over do å spy eller høres døds syk ut for å kunne være hjemme fra jobb med god samvittighet..

Samboeren min ligger hjemme med halsbetennelse og feber,så jeg regnet nesten med at jeg måtte bli smittet snart[:'(]

Dumt at sjefen din reagerer sånn, men han mener det nok ikke så ille som det virker som.
Synes du bare skal gi beskjed om at du ikke makter mer i dag og at du i det minste prøvde siden det ikke var folk på kontoret i dag.

Masse lykke til.

Back
Topp