Sliten og slapp!

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Flere enn meg som er utrolig slapp og sliten nå på slutten? Er i uke 37+2 i dag, og skulle virkelig ønske at jeg hadde litt energi...
I dag har jeg kun vært oppe ca 1 time tilsammen ellers har jeg bare sovet eller ligget i senga, orker ingenting. Føler meg skikkelig slapp og i elendig form!
Vet ikke om det kan ha noe med at blodtrykket mitt er enda mer stigende. Pleier å ligge på 112/73 ca, men i det siste har det vært 135/91, skal tilbake til jordmor på torsdag for ny kontroll! Har utrolig jobbe bein i tillegg og press/stikking øverst i magen og på siden av magen, men ingen proteiner i urinen. Var på kontroll på sykehuset på torsdag, men alt var greit :) På ultralyden viste snuppa å være ca 3200 g, så får ikke håpe hun legger på seg enormt mye de siste ukene! Får håpe formen kommer seg litt iløpet av kvelden/ morgendagen :) har litt av hvert jeg skulle gjort før hun kommer..

Termin 7.juli

Hovne bein! Jordmor skrev 3 på skalaen på torsdag, men i dag er det nok værre.. Gjør vondt og presser i huden når jeg går :p

Termin 7.juli

Ligger pal på sofaen også;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har jobba nattevakt denne helgen (hvilende fra kl 00 sådan) men min helg kan oppsumeres med;
Fredag; Sto opp ved 09 tiden og la meg igjen 11 - sov til kl 19, dro på jobb 21.30 og sov fra 00-07, hjem og la meg og sov til elleve, oppe og la meg igjen kl 13 osv osv. ;)

Tror jeg kunne sovet stort sett hele tiden nå :P Leser Jo Nesbø mellom slagene bare. ;)

Du skal være obs på at hovne bein, vondt i magen, stigende blodtrykk er tegn på svangerskapsforgiftning. Selv om du var på kontroll på torsdag kan det raskt forverre seg. Hadde jeg følt meg dårligere enn du var på torsdag(?) når du var på kontroll hadde jeg ringt føden bare for å høre!

Skal på legekontoret og ta urinprøvr i morgen, de gjør ingenting så sant det ikke er proteiner i urinen :)

Termin 7.juli

Back
Topp