sliten og redd.....

eelo

Blir kjent med forumet
har kranglet litt med min mann i det siste om okønomi og alt og ingen ting....
hormoner i gang, ja absolutt....så i sted var eg av sted og sku kjøpe sko til barna... minste jento gikk helt perfekt... den eldste derimot satt seg på bak beina så det holdt ut....
eg blei fortvilet, såret og sinna....
så ho prøvde noen sko... kastet dem avsted... eg kjøpte dem, såg ut som dem passet...
kom hjem så viste det seg at de var litt store.. men ho gikk rett ut og tråkket i hundebæsj og reiv av lappen, kan ikke bytte skoene....
mannen så forbanna på meg for at eg ikke kunne kjøpe riktig sko.........................
var på do nett i sted og da såg eg litt brunt slim i trusen...........
nei........ no mister eg tenker eg... har stresset slik og våre så lei meg...
har kjendt mye stikking og smerte nedentil i hele dag..... hva gjør eg no!!!!

Ta deg et varmt bad eller dusj, med en kopp te og finner litt alene tid etter at barna dine har lagt seg.
Det går nok bra skal du se.

jo takk........

Så trist at du og mannen din krangler for tiden. Dette med økonomi er ikke alltid like lett, tro meg. Jeg har hatt mange diskusjoner med min samboer om akuratt dette.
Er jo ikke din feil at eldste tuppa slo seg vrang, om så var kan du jo få kjøpt et par såler å ha i skoene. Hun vil jo uansett vokse i dem:)

Jeg hadde også brunlig utflod sist jeg gikk gravid, men det gikk helt fint. Fødte en frisk fin jente til termin.

Ta å sleng deg på sofaen når barna er i seng og slapp av. Kanskje ta en tidlig kveld å få deg en god natt søvn. Lykke til :)

eg og min mann me krangler ikke så mye, bare kranglet om penger............vurdere å kjøpe ny bil også og om hvor mye me skal legge i den osv.....
eg jobber jo bare 50% så det er ikke så mye eg får utbetalt i mnd osv.....
men men...... eldste jento vokser nok fort inn i skoene..... men det er bare litt surt der og da....... eg blei jo så flau og.... at det går an å ha en så vanskelig datter...... ho er jo vanligvis en engel...

var bare litt redd for at det sku vera noko galt med den lille magen også oppi alt dette....
men trur eg skal ta meg en varm dysj snart og ta på meg kose pysjen min....
og legge meg rett ned på sofaen og bare slappe av... hehehe......

Fælt å krangle.. Du trenger en forståelsesfull mann akkurat nå. Følg rådene som har kommet over! Ta litt tid for deg selv. Slapp av og plei deg selv!

Jeg har hatt 3 omganger med brunt utflod/slim, og en omgang med rent blod denne gangen, og den lille spiren er trygt på plass i magen... 

Prøv å legg deg på sofaen med en bok eller en film eller noe, bare forsøk å slappe av litt og tenke på noe annet!

Dette går nok helt fint :)

Kanskje dere skal legge de store pengespørsmålene litt på hylla for en liten stund, hvis det er mulig? Når du kommer litt lengre på vei, kommer overskuddet også litt mer tilbake. Da er det også enklere å ta tak i ting. Akkurat nå må du bare be mannen om å være tålmodig med deg, forklare at du er sliten og litt engstelig, og at du trenger støtten hans nå. Ofte er det bagateller man diskuterer om i disse sammenhengene, men hormonene flyr villt, og noen ganger klarer ikke mennene å huske nettopp det.

Håper at du kan ta en "time out", med litt selvpleie. Rolig musikk på badet, stearinlys og en varm dusj. Kle på deg en deilig pysj og sett deg i sofakroken med en kopp kakao og finn hvilepulsen din ;) Håper det bedrer seg.

Back
Topp