sliten og oppgitt

mammatilenliten

Flørter med forumet
Jeg er så sliten og veldig lei av den tilstanden jeg er i nå. Spyr hele dagen, får ikke i meg noe mat :( har måttet få intravenøst to ganger. Heldigvis sluppet å bli innlagt. Det største problemet er at jeg har så utrolig dårlig samvittighet får sønnen min. Klarer ikke å gjøre noe sammen med han.
Er gla jeg er gravid, men skulle helst sluppet å få ekstrem svangerskapskvalme.

Måtte bare klage å få ut litt frustrasjon :)

Så kjip situasjon:( har aldri spydd eller hvert så kvalm, men er pyton å gå kvalm hele dagen.. skjønner godt du får dårlig samvittighet overfor sønnen din. Er han gammel? Prøv å forklare han hva som er greia hvis han er gammel nok til d.. Di 3 værste dagene hær lå jeg bare på sofaen, klarte ikke lage mat eller noe.. da fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet men prøvde å forklare dattera mi at jeg var syk å måtte slappe av.. det er ikke lett når man er dårlig ognhan andre barn å ta seg av..

Go bedring videre til deg ❤

Han er 1,5 år. Så han sjønner ikke mye av det. Men han har det helt sikkert fint med mye pappa kos. Og ekstra mye tid hos besteforeldrene :)

Håper det bedrer seg raskt! Du får bare prøve å tenke at det er en forbigående tilstand og at resultatet vil glede familien mer enn at han husker at mamma var dårlig en stund ❤️

Back
Topp