Sliten og lei

borga001

Elsker forumet
Føler man er nesten pliktig til å føle seg lykkelig og stråle når man er gravid, men jeg er for å være helt ærlig dritt lei av å gå gravid. Det er min nr 3, og vi var veldig usikre på om vi skulle ha en til på grunn av hvordan mitt forrige svangerskap var med høyt blodtrykk, svangerskapsforgiftning, igangsettelse og bekkenløsning. Føler jeg ofte har vært deprimert og nedstemt om dagene. Mye på grunn av at jeg synes det er så tussig å gå gravid. Får ikke blitt med på ting, kan ikke løfte på 2 åringen og ikke gå tur. Alt på grunn av bekkenet. Går til behandling. Akupunktur og bassengtrening, men synes ikke det hjelper. Litt frustrert nå av å ha så mye vondt. Vil bare bli ferdig. Flere som føler det ikke bare er fryd og gammen med graviditeten?

Føles som å banne i kirken men gå gravid er noe ... Mye plager, kroppen fungerer ikke slik en vil.. Alt er tungt. Har nedtelling til jeg får det meste av kroppen min tilbake!! Men vet det tar tid etter fødselen også men allikevel! Jeg har tenkt å gjøre det i igjen men ikke med stor fornøyelse

Dette er min første, men jeg har ikke trivdes som gravid en eneste dag. Og nå når jeg har blitt ordentlig stor og bekkenet gjør vondt, så gleder jeg meg bare til det er over. Jeg er også dritt lei og det er ganske godt å høre at det er flere som føler det samme. For det er så mange som sier at de syns det var så koselig å gå gravid, noe jeg absolutt ikke syns...

Samme her! Bekkensmerter hele dagen i tillegg til en på 15 kg jeg må gå å bære på... blææææh! Joda... takknemlig for dette livets mirakel, men kom igjen daaa

Førstegangs og hadde gledet meg sååå til å gå gravid, så for meg at alt skulle være så fint og flott, men tok rimelig feil. Oppkast i 5 mnd, vond rygg, føler meg tung og stygg, strekkmerker, vondt å bevege seg... hater å klage, men gleder meg VELDIG til å bli ferdig[emoji31]

Sniker fra november her. Jeg også har dager der alt er dritt. Hadde aldri trodd at jeg skulle få strekkmerker på puppene! Og de verker noe helt vanvittig i tillegg. Bekkenet har jeg holdt i sjakk siden første tri ved hjelp av boka Frisk og gravid, den har mange gode øvelser. Kanskje verdt å sjekke ut for dere også selv om det ikke er så lenge igjen?

Godt å høre det er fler. Jeg går rundt med mye kynnere hele dagen og er bare ekstremt lei . Noe som ikke akkurat hjelper på humøret

Godt å se at det er flere som føler det samme. Føler meg ikke så alene om det da. Her føler jeg på en måte livet har stoppet opp frem til jeg skal føde. Alt gjør vondt. Bekkenet er helt jævlig, og å løfte 2 åringen er bare å glemme. Har ikke sjangs. I tillegg til mye kvalme og uvel generelt. Glad dette er min 3 og siste gang. Skal bli ei stor lettelse å bli ferdig snart.

Veldig sliten og lei jeg også!
Vondt i kroppen, får ikke sove, kiloene raser på, sure oppstøt, tung pustet... jeg forstår bare ikke de som koser seg som gravid, altså de som oppriktig mener de synes det å gå gravid er fantastisk!
Jeg hater det! Som skrevet over, så føles det ut som å banne i kirka[emoji31]

Back
Topp