Sliten og lei....

EnLitenTil

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Trenger virkelig å få lettet litt på følelsene nå... Er så sliten å så utrolig lei av å gå storsjukk!! Å enda hele 3 uker til termin jo:( Etter å ha vært en tur i dusjen i dag, slitsomt bare d å tørke seg... Så skal man prøve å finne undertøy som passer, noe jeg ikke har mer igjen av... Så å kle på seg enda mer klær... Stortsett hatt 2-3 plagg siste 3 mnd som nå er enda trangere... Kroppen er en sak for seg selv, blir nermest deprimert av å se meg selv i speile om dagen, alle strekkmerkene som bare sprer seg fra dag til dag... Over 20 kg er kommet på kroppen på så alt for kort tid vises utroli godt... Kjenner jeg bare vil legge meg ned å gråte!! Vil ha kroppen min tilbake, vil kunne gå i klærne mine, få på ytterjakka å skoene mine igjen... Å ikke minst vil så gjerne se denne lille søte skapningen som gjemmer seg der inne... Mye suttring fra meg nå, men måtte bare få det ut..... Hmf....

Kjenner meg igjen litt der;-) Hadde det sånn for noen dager siden, men nå har jeg komt meg litt over det værste og tenker at jeg skal klare å holde ut litt til:-) Har også lagt på meg over 20 kg og lengter etter å få kroppen og energien min tilbake igjen! Kjøpte meg et par gode tights og vide topper og kroppen føles ikke fullt så ubrukelig lenger. ( Har billige mammatights på hm til 99kr, og de er gode å ha etter fødsel også... Magen trekker seg ikke like raskt tilbake på alle, desverre:-(( ) Vet det føles som en evighet til, men plutselig så har du lille babyen din hos deg!!!! Det er SÅ verdt det!!! ;-) Hang in there!!! Det er snart over og du kan få kose med den lille så mye du vil!! :-D

Takk for oppmuntringa:) går litt bedre nå, men ble noe gråting ja i formiddag før jeg skjerpet meg, men godt å få det ut:) Får vell bare smøre meg med litt tolmodighet, har klart meg så lenge så da får jeg klare i værstefall 5 uker til, om det skulle bli overtid da... Hadde jo ikke tenkt meg til at det skulle være som dette da jeg er førstegangs, så tror det blir ei lita stund før jeg tenker på nr 2, hehe

Jeg trodde også at alt skulle bli en idyll når jeg gikk gravid første gang, men må si at jeg har vært ganske så miserabel alle gangene! :-S (Har hatt mye kvalme, svangerskapsmigrene og maserier og har generelt sett følt meg helt ubrukelig..) Endte med at jeg fikk en mild fødselsdepresjon som ikke slapp helt taket før det var gått et år med første:-( Gikk ikke opp for meg og ble ikke skikkelig fanget opp på helsestasjonen før jeg innså det selv, så det er jammen viktig å ta vare på seg selv og sine følelser også!! Fullstendig lov å føle at det ikke alltid er like greit å være deg!!! ;-) Så bare slipp det ut! :-D

Ja, man tenker liksom det skal være så flott å gå gravid, å få bære fram ett liv må jo være flott:) å det er jo faktisk ganske flott, selv om værdagen kunne vært enklere... men hadde virkelig ikke tenkt med alle plager å så mye annet skulle følge med... Men i dag går det enda litt bedre, vært hos legen på kontroll å fikk endelig bekrefta at hode er festa:) gøy å tenke på.. Enda mer spent på om jeg går helt til termin, om det blir overtid eller om jeg er så heldig å få før tiden:) ha jo ei lillesøster som fikk sin første i februar, å hun kom hele 4 uker før termin:O

Vet akkurat hvordan du har det, har passert 20kg i dag og er temmelig sliten og tung og lei. Det er et tiltak og ta på seg klær og tørke seg etter dusjing ja. Jeg kom gråtende hjem i går og kjæresten kjønte ingen ting. Jeg har fått super vondt i ribbena og klarer nesten ikke puste eller løfte armen. Syns veldig synd på meg selv nå. Har hatt mye vondter.

Huff.. Ja fårstår deg så godt, dette skal ikke være enkelt altså.... De sm begynner å bli litt for stor til å ligge inni den "lille" magen, å det kjennes virkelig når de strekker på bena sine:/

Back
Topp