Sliten og lei.

fomle 83

Forumet er livet
Kjenne at æi har vært så sliten og lei de to siste dagan. Har 0 energi, og slit med å holde humøret oppe. Føle at det blir så mye negativt til jenta mi på 3 år, for ho teste meg veldig mye for tia, og æi tåle svært lite før æi blir lei.
Har aller mest lyst til å legge mæi under dyna og bli der i nåen dager, men det funke jo ikke.
Mannen har jobba kveld i uka som va, så det forklare nok litt koffør æi e så sliten, men kjenne at æi vi jo ikke være sån hær! Vil ha masse energi, vil gi jenta mi masse positiv oppmerksomhet og æi vil føle mæi bra!
Jobbe bare 30 % no for tia, men om det fortsette sån her klare æi nok ikke holde mæi lenge i jobben. E sykemeldt pga bekkenløsning, og har en god del vondt.

Dagens klagetråd fra mæi. Takk hvis du gadd å lese.

Forstår godt du er sliten. Klag i vei du.

Pes ut alt du vil. Derfor vi er her vet du.  emoticon

Smerter trekker veldig mye energi, og en blir både sliten og irritabel. Kanskje du bør sykemelde deg 100% så du kan slappe helt av, og få litt overskudd til datteren din!

Du mangler ikke jern da?? Jeg følte meg helt søppel til jern tablettene begynte å virke. Det er først nå jeg føler at jeg har mer energi, selv om det det burde vært motsatt, siden jeg er i 3 trimester.

Back
Topp