sliten og dårlig...

jas

Forumet er livet
Er så utrolig sliten og trøtt om dagen...orker nesten ingenting..- og det er ikke speseielt gøy når man har endel å gjøre..- jobb, skole og passe hund, det tar på skikkelig...
også har jeg begynt å være sånn småkvalm hele tiden...hater å være kvalm, så jeg gjør nesten hva som helst...men føler ikke at det er så mye som hjelper...

Ups, dette ble kanskje masse klaging, ikke misforstå meg, jeg er er kjempe glad for å være gravid og ville ikke byttet bort dette med noe annet, men akkurat nå er jeg så sliten av det ......

Prøver å sove endel, men det hjelper ikke så mye, og bikkja lar meg ikke sove etter jobb, så da får jeg ikke gjort så mye....[&:]

måtte bare få det ut jeg, kanskje jeg blir bedre av det [:)]

Har det akkurat som deg jeg også. Er ikke kvalm akkurat,men er så sliten og kje,og skal ikke noe til før jeg begynner å gråte.. veldig slitsomt syns jeg.

Huff det er ikke noe artig å være sliten..å kvalm..
Det er så forferdelig tungt,vet ikke hvor langt du er på vei men det bruker å gi seg etter hvert[:)]
Du kan jo trøste deg med det[:D]

Husk at babyen din er i en veldig vokseperiode nå, og den suger energien ut av deg..
Så unn deg hvile og kos deg.. Drikk mye vann og sørg for mye frisk luft!

Og trøst deg med at når det går over, som det kommer til å gjøre om kort tid, får du masse energi, og plutselig har du en bitteliten kul på magen,,

Så du har mye positivt i vente foran deg.

Men det er tøft i starten når en føler seg så elendig..Jeg var også sliten,trøtt og kvalm i starten..

Klemmer og god bedring

ja, jeg tenker masse positivt, men akkurat nå har jeg det pyton fordi vi må passe bikkja, og den slår seg ikke akkurat til ro o m dagen....Bare maser hele tiden...
Men han får meg ut på turer, er hvertfall ute og går tur 30 min daglig [:D] om ikke mer ...

Har bare lyst til å sove etter jobb, men kan jo ikke det med han i huset...han skal absolutt ha meg til å gjøre noe..så det skal bli DEILIG når han ikke skal være her hver dag, selv om han er verdens skjønneste hund da [:D]

Sliter med mat for tiden...er ikke så mye kvalm,men har IKKE matlyst...Ingenting frister, og ingenting smaker godt...Skulle ønske jeg fant noe som bare er helt utrolig godt, så kunne jeg spist det en mnd tid...[:D][:D]

Jeg får trøste meg med at dette mest sannsynlig gir seg om en mnd tid......

Jeg må I vært fall gå ca 1 og en halv times tur med hunden vår dersom det skal mekes på han, Han er en aktiv liten krabbat, HeHe.
Men er ganske glad for at vi har han, For da MÅ Jeg gå tur....... [:D]

Får håpe det er forbigående da Jas, og at du snart er full av energi og matlyst igjen! Dumme hunden forresten, som ikke skjønner at du trenger ro nå![:D]

Back
Topp