Sliten og bading.

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
I dag er en vanskelig dag, kjenner jeg er sliten, amming tar alt energi, har lyst og bare holde sengen og ikke gjøre en dritt. Har luksusproblem med masse melk, hun øker det i tillegg, men klarer bare et bryst om gangen, går og er sånn halvsprengt hele tiden, pumper det andre så slipper å være helsprengt i flere timer på det ene. Dette var dagens, heldigvis er det ikke så mange av disse dagene! Åsså har jeg så lyst å ta et bad! Et godt varmt bad! Egentid med bobler og badesalt, bok å cola, kanskje litt snop! Men neida, bading anbefales ikke før etter 8(!) uker.. Noen som har badet før? :p finnes det unntak? Off.. Lysten er så stor sikkert fordi jeg ikke kan.. Er vel sånn det pleier og være? :p

Sender deg en klem :) Hvorfor kan du ikke bade? Hadde du ks?

Takk ❤️ hadde ikke keisersnitt, men pga infeksjonsfare så anbefaler de ikke å bade før etter 8 uker, gjelder både badekar, basseng og sjø :(
Aha :) Har badekar hjemme, og har aldri hørt om det jeg. Da har jeg heller aldri tatt hensyn til det :)

Jeg har fått samme beskjed, at man skal holde seg unna bad de første 6 eller 8 ukene. På grunn av infeksjonsfare. Infeksjon er virkelig ikke noe jeg er sugen på å pådra meg i barseltiden så jeg holder meg unna.

Men, er jo mulig at ditt eget private badekar er mange hakk bedre enn svømmehall / utendørs. Du kan jo høre med jordmor eller lege?

Back
Topp