sliten:o

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
huff har hatt en heel natt med rier å gjett ka rundt 10 tiden imorrest stoppet riene. har enda vondt i magen sånn mensenlignende murringer :/ er så lei fikk bare 2 timer søvn på hele natta å nu kjenner jeg at e dønn sliten men får ikke sove siden e enda litt plaga etter inatt :( noen tips hva jeg kan gjøre for og slappe av? :p
hvordan har deres natt vært?

hmm kan vell være litt lurt ja :) men skal prøve å vente litt til før æ ringer e vell mest at man gruer seg litt til å ringe :p

Var nu 10 min mellom vær ri å dem kjentes annerledes enn maseriene jeg har hatt de her siste tidene :) skal nok få ringt føden løpet av dagen :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ta deg en paracet og legg deg ned på senga så sovner du nok. Hvem vet, kanskje det er søvn og hvile som skal til før det tar seg opp skikkelig med rier;-)

Ta deg en paracet og legg deg ned på senga så sovner du nok. Hvem vet, kanskje det er søvn og hvile som skal til før det tar seg opp skikkelig med rier;-)

Hmm skal prøve dette :) krysser fingrene at det skjer noe de her dagene :D

Skal krysse fingrene mine for deg og. Hehe:-) vet hvartfall med mi forrige var det slik, de ga seg. Jeg tok meg en paracet for å få slappe av skikkelig og klarte å sove i et par korte timer, og så startet de på igjen. :-)

Håper du får hvilt litt :) Det sies at det er da det gjerne skjer.

Jeg har tilbragt natten på føden med rier selv. Begynte kl 22.30 men forsvant igjen rundt kl 02. I og med at hjerteslagene til lille snuppa var altfor høye måtte Jeg ligge med ctg helt fram til kl 04.30. Så lite søvn her også. Hele dagen i dag har jeg kun hatt kynnere og nedpress, men ingen tegn på at riene skal starte igjen. Jeg har termin 06.02, og jm på sykehuset sa at jeg fortsatt kan gå fram til man eventuelt blir satt igang 41+5 . Motiverende når man føler at man var sååå nærme i natt ;)

Jeg tar mer enn gjerne alle riene deres! 4 dager til termin, og ikke en plagsom kunner engang.. :p

Jeg har tilbragt natten på føden med rier selv. Begynte kl 22.30 men forsvant igjen rundt kl 02. I og med at hjerteslagene til lille snuppa var altfor høye måtte Jeg ligge med ctg helt fram til kl 04.30. Så lite søvn her også. Hele dagen i dag har jeg kun hatt kynnere og nedpress, men ingen tegn på at riene skal starte igjen. Jeg har termin 06.02, og jm på sykehuset sa at jeg fortsatt kan gå fram til man eventuelt blir satt igang 41+5 . Motiverende når man føler at man var sååå nærme i natt ;)

Huff er så kjipt at det ikke fortsatte prøvde å hvile men hadde maserier litt senere på dagen men det slutta i 5 tiden :) fant ut siden jeg ikke fikk hvile så lagde jeg å samboer berlineboller å nu lukter det nystekte berlineboller i huset har spist to stk å dem va farlig god. Ei pia som e spinnvill i magen. Vi får krysse fingrene at det starter opp så fort som mulig igjen ;) jeg har ikke termin før den 20 februar men vil så gjerne møte lillepia :p

Jeg tar mer enn gjerne alle riene deres! 4 dager til termin, og ikke en plagsom kunner engang.. :p

Hihi dem kjem sikkert snart før du vet ordet av det :D jeg ble overrasket over at jeg fikk det inatt :p er 37 uker imorn :)

Back
Topp