sliten.no

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
Huset flyter og hadde trengt en skikkelig nedvasking. har nettopp satt på vaskemaskinen for 3 gang med samme vask.

Dagen går stort sett til soving, er helt utslitt etter å ha levert lillemor i bhg,  så sovner på sofaen til jeg skal hente henne igjen ca kl 15.00. Jeg hater å ha det rotete :( Er egentlig veldig ryddig av meg. Huff, også kommer kvalmen +++ på toppen av det hele.

Dette er vel dagens klagetråd, men gjør godt å klage litt.
Får vel bare innstille meg på at jeg er en rugehøne

Huff.. kjønner hvordan du har det!!! Vi får trøste oss med at når disse 3 mnd er ferdig så kan vi juble og forhåpentlighvis legger kvalmen og trøttheten bak oss.. hvertfall for en stund;)

Det er faktisk trukket sammenligninger mellom den tilstanden vi er i nå og en fjellkatreingsekspedisjon. Ikkje rart vi er sliten og sover mykje. Da må vi lytte til kroppen og la hybelkaninene seile sin egen sjø. Vi får ta det igjen når energien kommer tilbake

Kjenner meg igjen. Elsker å ha det ryddig, men nå er det bare rot. Skal sies at vi akurat har flyttet, så det står en del pappesker rundt omkring som burde vært ryddet ut av.

Kjenner meg igjen ja! Måtte henge opp klær rett før jeg la meg i går, da hadde de blitt vasket to ganger, og skittentøyskurven bare vokser. Har ikke vasket opp etter middagen i går engang, greier ikke å kjenne den matlukten.

Snart får vi nok energien tilbake og det blir herlig :D

ja, den trøttheten kunne vi klart oss uten..
Er selv kjempe trøtt hele tidenmen så lenge eg er gravid så er eg glad.

Back
Topp