Sliten nåh!

PetuniaPickleBottom

Forelsket i forumet
Men føler jeg har lov til å være litt sliten når jeg har vært på jobb fra kl 10-20... hehe

Middagen i dag ble kebab på gatekjøkkenet, gitt... [;)] *synke godt ned i sofaen*

Da er det godt at du har fri i morgen [;)] Ha en super slappeavdag!! [:D]

ORIGINAL: jegerbomsen

10 timer er nesten det jeg jobber hver natt jeg jobber det ;) Men ja, det er slitsomt ;) Sleng beina i grønnsåpevann og slapp av!

Men nattevakt går vel forholdsvis rolig for seg vanligvis? Jeg springer jo som en oj oj fra jeg kommer til jeg går... hehe [8D] Hadde sikkert vært litt lettere om jeg hadde fåttmeg litt mer enn 5 timer søvn... [8D]

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

10 timer er nesten det jeg jobber hver natt jeg jobber det ;) Men ja, det er slitsomt ;) Sleng beina i grønnsåpevann og slapp av!

Men nattevakt går vel forholdsvis rolig for seg vanligvis? Jeg springer jo som en oj oj fra jeg kommer til jeg går... hehe [8D] Hadde sikkert vært litt lettere om jeg hadde fåttmeg litt mer enn 5 timer søvn... [8D]

Hehe.. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaada.......................

Sorry... Jeg har aldri jobbet nattpå sykehus så jeg vet ikke... Var bare et spørsmål...

jeg føler og at jeg jobber nattevakt for tiden.[:D]..er oppe på do minst 6 ganger om natta..og noen ganger så må jeg opp og tråkke av meg urolige føtter....[:'(]

Det var ment som en latter, ikke noe annet.. Jeg sitter vel kanskje 20 % av natta, er jeg heldig.. Noen netter er jo travlere enn andre.

UANSETT HVA slags jobb man har og hvor lenge man jobber har man rett til å si at man er sliten! Er man sliten så er man sliten, og da er det digg å sette seg i sofan med beina høyt [:D]

Såppas, ja! Har selv prøvd meg på natta da jeg jobbet på Gardermoen, og da satt vi for det meste på rævva og fikk noen få oppdrag innimellom... hehe

Back
Topp