Sliten med dårlig søvn

Theab

Flørter med forumet
Jeg er utrolig trøtt når kvelden kommer og sovner rett som det er på puta ved 22.00 tiden. Problemet er at jeg våkner ofte rundt 03.00-04.00 og er lys våken. Noen ganger er jeg heldig og sover til ca 05.30. Det er helt umulig for meg å sovne igjen, så det ender med at jeg må gå en tur ned å ta meg litt mat og se på tv.

Flere som kjenner seg igjen? Noen som evt vet hva grunnen er til dårlig søvn?

Sover nesten ikke noe på kvelden uansett hvor trøtt og sliten er. Men på dagen om jeg kjenner litt trøtthet må legge meg med en gang og da sovner. Rart

Jeg også våkner tidlig om morgenen. Selv om jeg egentlig er B-menneske.

Samme her, før syntes jeg å stå opp før 9 var et slit. Nå våkner jeg aldri etter halv 8, og er dautrøtt når kvelden kommmer! Skjønner ikke hvorfor jeg våkner så tidlig!

Har sovnet tiiidlig de siste kveldene, på sofaen. Og blir vekket når samboeren skal gå å legge seg. Da legger jeg meg og sover videre i sengen til ungene vekker meg, gjerne i 8-tiden. Kunne sovet enda mer.
I tillegg har jeg en lur om dagen også.
Trøtt ja!!

Sliter generelt med søvnen jeg. Sliter med å sovne, sliter med lett søvn og våkner tidlig. Kjempe trøtt på dagtid og fungerer dårlig. Men måtte kutte duppen på dagen til fordel for god nattesøvn :)

Back
Topp