Sliten&Lei....

Meemee

Blir kjent med forumet
Idag er det den store klage dagen min :-p Noen dager føler jeg alt er bæsj... Gleder meg såå til og se lillemann !! Men føler det er en evighet til han kommer :-( Lei av og ha vondt og gå og leite etter tegn til at fødselen nærmer seg , blir sprø i hodet!! Uff og huff!! Daaa har jeg fått ut litt frustrasjon! Det hjelper... Ikke like lett og snakke med sambo om slike ting .. I følge han er det ikke vondt og gå gravid, bare det at man blir litt tyngre! Og en fødsel, nei det kunne han fint gått igjennom!! Hah... Men så fort han har vondt i hode er det såååååå synd på han :-p Menn er rare.. :-) Men hadde hjulpet med litt forståelse hjemme ifra :-)

hehe hørtes ut som en typisk mann:
får seg støkk han da når dere skal føde å han ser hvor vondt du har det. 
kjrnner meg igjen i det du skriver at du er lei osv.

men vi har aldri vært så nærmt som nå :)

Meemee skrev:
Idag er det den store klage dagen min :-p Noen dager føler jeg alt er bæsj... Gleder meg såå til og se lillemann !! Men føler det er en evighet til han kommer :-( Lei av og ha vondt og gå og leite etter tegn til at fødselen nærmer seg , blir sprø i hodet!! Uff og huff!! Daaa har jeg fått ut litt frustrasjon! Det hjelper... Ikke like lett og snakke med sambo om slike ting .. I følge han er det ikke vondt og gå gravid, bare det at man blir litt tyngre! Og en fødsel, nei det kunne han fint gått igjennom!! Hah... Men så fort han har vondt i hode er det såååååå synd på han :-p Menn er rare.. :-) Men hadde hjulpet med litt forståelse hjemme ifra :-)

Haha, ta åsså vis denne til mannen din, så roer han seg nok någen hakk :P http://www.youtube.com/watch?v=i11RmDGLN3s

Eg og våkne å e lika sure kver morning når eg innser at riene ikkje e starta... Men syns me har lov å klaga nå på slutten! Har jo vondt øve alt, får kje sova å ein onge så ligge å trampe på alt inni deg :P

klaging på meg å!
våkna av en litten sofalur, potte sur!!
hjalp å gå inn her å høre andre klager og:D hehehe....
hatt så mye modnig i 2 uker, men nå den siste uka... stille...... aaaaaaaaa.... bare driver å leker med hue mitt, den sniken inni magen:(
kommer nå?? nei!! kommer nå da?? nei!!

ikke så gøy å veeeeente, lengere... sååå tung og såååå nærme!!

lykke til te deg;)

***sommerbaby*** skrev:
hehe hørtes ut som en typisk mann:
får seg støkk han da når dere skal føde å han ser hvor vondt du har det. 
kjrnner meg igjen i det du skriver at du er lei osv.

men vi har aldri vært så nærmt som nå :)

Han var med forrige gang jeg fødet også, men det er noe med menn.. De trur vi overdriver smerten hele tiden :-p Kanske fordi dem gjør det selv hele tiden? Hehe :-) Vi er nærme nå ja, gleder meg så utrolig mye!!! <3>

*mango* skrev:
klaging på meg å!
våkna av en litten sofalur, potte sur!!
hjalp å gå inn her å høre andre klager og:D hehehe....
hatt så mye modnig i 2 uker, men nå den siste uka... stille...... aaaaaaaaa.... bare driver å leker med hue mitt, den sniken inni magen:(
kommer nå?? nei!! kommer nå da?? nei!!

ikke så gøy å veeeeente, lengere... sååå tung og såååå nærme!!

lykke til te deg;)

Hehe, kjenner til den der! Virker liksom så uvirkelig at jeg snart skal se lillegutt.. Kansje derfor vi går og venter så spent væææææær dag :-) hehe masse lykke til deg også :-)

Tippehøne skrev:

Meemee skrev:

Haha, ta åsså vis denne til mannen din, så roer han seg nok någen hakk :P http://www.youtube.com/watch?v=i11RmDGLN3s

Eg og våkne å e lika sure kver morning når eg innser at riene ikkje e starta... Men syns me har lov å klaga nå på slutten! Har jo vondt øve alt, får kje sova å ein onge så ligge å trampe på alt inni deg :P

Hehe, den skal jeg vise han ;-) jeg våkner mye på natta uten grunn og bare kikker på klokka.. Er den over 0400 tenker jeg huff, ikke i natt heller :-p

Back
Topp