Sliten, lei og hormonell

gravidlykke19

Glad i forumet
Kjenner denne dagen er helt jævlig! Startet i natt med at jeg ikke fikk sove pga en forferdelig halsbrann og rastløse ben, skulle jo selvfølgelig opp tidlig for og rekke legen, sov kanskje 3 timer i natt så var i koma når jeg satt og ventet hos legen, etter 2t venting kom jeg inn, da målte han bare magen og sjekket blodtrykk så var det ut igjen.. Har også sendt inn søknaden ang engangstønad og håper på og få den før jul men nei da.. Ringte nav og hørte for jeg får livsopphold og måtte vite om jeg kan søke om dette nå, og ang engangstønaden får jeg ikke svar før 15.jan. Åååh kjenner jeg gir opp det systemet der, vet om folk som fikk det på under ei uke osv.

Er i samme situasjon med nav, bare ikke engangstønd.. Er 20% sykemeldt og har enda ikke fått penger for noen dager i november og dagene i desember. Står på nettsiden deres at man får pengene i desember mellom 15. og 18. så regner med jeg ikke får noe før i slutten av januar. Det vil si at vi må leve på ca 10 tusen mindre denne mnd og januar.... Det er mye penger, og det merkes godt når man har hus og hjem å betalte for! Sykt at det er låv at systemet deres funker slik :o og når man ringer å spør hva og hvordan så vet de ingenting og kan ikke svare på noe, frustrerende!

Kjenner denne dagen er helt jævlig! Startet i natt med at jeg ikke fikk sove pga en forferdelig halsbrann og rastløse ben, skulle jo selvfølgelig opp tidlig for og rekke legen, sov kanskje 3 timer i natt så var i koma når jeg satt og ventet hos legen, etter 2t venting kom jeg inn, da målte han bare magen og sjekket blodtrykk så var det ut igjen.. Har også sendt inn søknaden ang engangstønad og håper på og få den før jul men nei da.. Ringte nav og hørte for jeg får livsopphold og måtte vite om jeg kan søke om dette nå, og ang engangstønaden får jeg ikke svar før 15.jan. Åååh kjenner jeg gir opp det systemet der, vet om folk som fikk det på under ei uke osv.
Jeg hadde en liknende natt for noen uker siden. Da var det nok stresset i kroppen som ikke tillot meg å sove. Det var kun den natten. Håper det løser seg for deg.

Sliter og med NAV for tiden.. Får sykepenger fra NAV. Har fast jobb men det er permitteringer der.Og alt er ett rot.. Blir faktisk deprimert av hele NAV. Er veldig vanskelig og forholde seg til NAV siden alle gi ulike beskjeder. Håper eg aldri må inn under NAV i gjen når eg er ferdig med permisjonen min.. Snakk om og ødelegge psyken og økonomien til folk.. Holder meg ofte våken hvertfall :/ håper det ordner seg for deg :)

Jeg slet med NAV I forrige svangerskap og det unner jeg ingen.

Back
Topp