Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Tappet for energi, alt føles som et ork. Det handler stort sett om å komme seg gjennom dagen så jeg kan stupe i seng rundt 20.30/21.00. Jeg kjenner at om ikke energien snart tar seg opp så makter jeg ikke å jobbe 100%. Er blitt mer kvalm også, sikker på det er fordi jeg er sliten.
Det er akkurat sånn jeg føler det også.Ja! Tappet for energi, alt føles som et ork. Det handler stort sett om å komme seg gjennom dagen så jeg kan stupe i seng rundt 20.30/21.00. Jeg kjenner at om ikke energien snart tar seg opp så makter jeg ikke å jobbe 100%. Er blitt mer kvalm også, sikker på det er fordi jeg er sliten.
Det passer liksom aldri å bli sykemeldt. Vi er en liten avdeling, og det blir ekstra sårbart når noen er vekke. Så jeg kjenner det sitter langt inne. Nå skal vi ha barnefri i helgen, så jeg håper jeg får hentet meg inn litt da, og så gir jeg det en uke til. Om jeg er like ille neste helg da blir det legetime.Her sovner jeg med sønnen kl 1930 ca og sover gjerne til kl 8 dagen etterpå. Har gjerne en dupp på sofaen hvis jeg legger meg med. I tillegg er jeg utrolig sliten og trøtt på jobb, og begynt på igjen med kvalme. Så jeg ble sykemeldt 100% ca ei uke for å se om det ville bedrer det litt. For antageligvis er symptomene verre pga sliten mente jordmor.
Det passer liksom aldri å bli sykemeldt. Vi er en liten avdeling, og det blir ekstra sårbart når noen er vekke. Så jeg kjenner det sitter langt inne. Nå skal vi ha barnefri i helgen, så jeg håper jeg får hentet meg inn litt da, og så gir jeg det en uke til. Om jeg er like ille neste helg da blir det legetime.