Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi såpass jah.. Kan jeg spør hva det som "feiler" deg?Ja, skjer ganske ofte her hvis jeg stresser for mye eller gjør noe jeg bruker en del krefter på. Kan ikke holde vannglass feks for det blir bare søl av all ristinga.
Oi såpass jah.. Kan jeg spør hva det som "feiler" deg?
Jeg får en slaks annstrengelse og uro i hele kroppen når jeg er slikt, og jeg ligger kun på sofaen for tiden. Tok spinal punksjon nå på onsdag og har slitt med ekstrem hode pine etter det.
Det er så ekkel og slitsom følelse å gå å riste hele tiden.. Aldri vert borti det før
Aaa ja stemmer...er ikke helt med for tidenHar ME. Vi snakka sammen på pm for ca ei uke siden![]()
Alt er slik som det skal vær på akkuratt det, har helst for mye av d-vitamin og får ikke ta omega 3 lengre.hvordan er jernlagret ditt? Og b12 og d-vit?
Mine er på bånn, og jeg får de ikke opp selv. Til tider føler jeg meg slik du beskriver over her. Har lært meg å posjonere ut energien min. Gjør det som er viktig, ikke mer.
Aaa ja stemmer...er ikke helt med for tidenhar du tatt ryggmargsprøve for å sjekke mer ut?
Du har ikke lyst å ta en ny en for å se om de kan finne mer ut nå? Fremskritten er mye bedre nå enn for 6 år siden og studiene har kommet utroligt mye lengre siden da.Ja, men er 6 år siden og prøven var helt fin. Husker jeg hadde vondt i hodet etterpå :/
Du har ikke lyst å ta en ny en for å se om de kan finne mer ut nå? Fremskritten er mye bedre nå enn for 6 år siden og studiene har kommet utroligt mye lengre siden da.
Huff den hodepine. Ja..den kom litt snikenes samme kveld og slo fullt ut dagen etterpå..har den ennda så det tærer iallefall på nå synst jeg. Sitter fremme i pannen og tinningene og går ned mot nesen.
Huff ja skjønner den. Blodprøvene mine er og fine hos fastlegen, skal bli spennene å se om de ser noe annet der jeg har vert nå.Har vært inne på tanken og kommer nok til å ta ny hvis jeg blir verre. Men det stort sett alt har blitt utelukket av ordentlige prøver feks. Sendt til tyskland. Og tar fortsatt jevnlige blodprøver og alt kommer tilbake fint.
Jeg har såpass bra funksjonsnivå at jeg ikke vil gjøre noe for å bli dårligere, om så bare for en kort periode. Har ei 5mnd gammel prinsesse å ta meg av og da tar jeg ingen sjanseralle jeg har vært borti er så sikre de kan bli på at jeg har me, så da venter jeg heller på at noen skal finne kuren for det
![]()
Huff ja skjønner den. Blodprøvene mine er og fine hos fastlegen, skal bli spennene å se om de ser noe annet der jeg har vert nå.
Det jeg lurer litt på hva det som skjer med kroppen når man har me.. Alltså hva er det som blir gale liksom i systemet. Leste du den artikkelen for ikke så lenge siden om hun som hadde kreft og Me? Hun fikk kreft medisin og den hjalp på Me og..
Stemmer detHar ikke lest den artikkelen tror jeg, men det er jo det de legene i bergen holder på med: teste ut cellegift på me.
Leste noe annet for en stund siden, nå skal jeg ikke si noe 100% sikkert for husker ikke om de som skrev artikkelen var helt sikre eller om det var en teori: mener ME er en autoimmun sykdom og at det er derfor cellegift kan hjelpe. Bare google autoimmune sykdommer så får du opp flere gode forklaringer![]()