Sliten jeg...

*Carrie*

Forelsket i forumet
Kjenner at jeg er så utrolig tom og sliten i kroppen. Det psykiske rundt dette er ganske så påkjennende. I tillegg har jeg helt fra jeg begynte på progynova merket at jeg har vært mer sliten samt litt mer kvalm og uvel. Har vært i full jobb hele tiden nå, og vil gjerne fortsette med det, men akkurat nå kjennes det ut som om dagene kan bli litt tunge og komme seg gjennom...

Da vil jeg også anbefale og sykmelde deg halvt. Er ikke noe å tjene på å slite seg helt ut. Kroppen har godt av litt avslapping.. Og når du da har fri, så kan du gjøre det som gjør deg glad og avslappet. Har du en hobby? Gå på kafe, om du drar alene, ta med deg et blad/avis, kjøp deg noe godt[;)] Viktig å gjøre slike ting også.. Hvis du liker å svømme, dra å svøm/tren e.l.. Ommøbeler hjemme, slik at du vil kose deg mer i hjemmet!

For husker sjøl, når jeg var i den perioden med prøving. Prøvd i 4 år... Gikk på tre hormonkurer før prøverør ble svaret på problemet.. Jeg var så nede, at jeg måtte finne på ting som gjorde meg glad i stedet.

Tusen takk for gode råd. Har hobbyer som jeg driver med daglig, og det er greit å få tankene over på noe annet. Men kjenner at jeg har ikke samme gleden av det for tiden for jeg er så sliten... Og det bare noen uker etter at ferien er avsluttet... Har virkelig ikke lyst til å sykmelde meg, og ihvertfall ikke halvt for da blir det så mye spørsmål på jobb. Er ikke åpen rundt at vi driver med prøverør. Kun den nærmeste sjefen min som vet om det. Men er jo absolutt ikke syk, så føler det blir feil og sykmelde seg helt også...

ORIGINAL: ElinR

uff d høres ikke bra ut...kanskje en 50% sykemelding hadde vært en ide??

Sign denne.

Det er sjedelig at du har det slik, men det er nok lurt med en sykemelding, da tnker jeg på at det kan være godt å ikke være for sliten når du blir gravid også, for da må du nok regne med at det dukker opp et eller annet de første mnd. Slik at du takler de dagene bedre.

Jeg kjenner det samme - er vårt første forsøk nå så alt er nytt.. Har blitt sykemeldt 50% ut neste uke jeg, da jeg er så trøtt og sliten, i tillegg til ukonsentrert.

Er helt åpen om dette på jobb og er veldig glad for det nå[:)]

Lykke til med hva du velger å gjøre - ta vare på deg selv!!![:)]

Back
Topp