sliten jeg :/

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
flere enn meg som begynner å bli sliten av å gå gravid? er det lov å si det liksom ?

jeg har så bekkenproblems at jeg begynner å glede meg skikkelig til lille prinsessa vil komme ut å hilse på denne verden,sånn at jeg kan få kroppen min tilbake;)

veldig glad i senga mi om dagen pgr ryggen osv.
alle stillinger er liksom ikke så behagelige.
i tillegg til dette har jeg ikke ork til å ha sex med mannen min:( det er ikke morsomt:/
dette er fordi jeg har så vondt... men blir jo heldighvis ikke sånn for alltid ;)

får vel trøste meg med det hehe;)

Jaaaa :P
Er så klar for å møte lille vennen og vil ha kroppen min tilbake :)
Men kommer sikkert til å savne det når det er over :P
Ja det må jo være lov å føle på at man har begyndt å bli sliten av å gå gravid ;)

Har vel vært sliten siden positiv test og utslitt siden oul - så er veldig klar for å bli ferdig med svangerskapet, ja!
Gleder meg veldig til å møte lillemann i magen og bli kjent med han. Skal bli stas å bli en familie på fire :)

Har ingen plager jeg kan syte over i grunn, men ja - begynner å bli sliten jeg og!
Gleder meg sånn til å få tilbake kroppen min og klare en gåtur til butikken uten å være dødssliten resten av dagen :p

Har vel vært sliten siden positiv test og utslitt siden oul - så er veldig klar for å bli ferdig med svangerskapet, ja!
Gleder meg veldig til å møte lillemann i magen og bli kjent med han. Skal bli stas å bli en familie på fire :)

Signerer denne!!! Sååå klar for å bli ferdig da dette har vært alt annet enn en "walk in the park" :p baaaah

Vi har bært på disse små i over 30 uker nå så ja, sliten er lov! :)
Veldig kjekt å kjenne liv, men nå er jeg klar for å se hvem som har bodd i meg i alle disse ukene:D
Få kroppen min tilbake. Kunne bøye meg uten å måtte tømme lungene for luft, og få på meg sko uten å se ut som jeg har løpt maraton når jeg kommer opp igjen :P men han er verdt det <3

Fra mobilen :-)

har vært utslitt en god stund allerede så fra uke 37 kan hun komme ;-)

Begynner å bli lei ja, slitsomt å ha 2 små å passe på å tillegg til å være en hval (føles iallefall sånn) selv.. GLEDER meg sånn til å bli normal igjen og ha ork til å leke med barna mine uten å krepere av rygg/bekken/kynnere... :) Vi har lov å være lei ;)

er sliten jeg også. spesielt de siste to ukene har vært tunge.. tenk så deilig d hadde vært å fått en dag pause fra hele graviditeten. bare en dag med den gamle kroppen min tilbake. off der var vist ingen så fortallte meg hvor slitsomme de siste ukene kan være.

Back
Topp