Sliten i magen.?

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Bar noen poser og lette kasser opp en etasje i formiddag, og kort etterpå det følte jeg meg støl i magemusklene eller livmoren. Det varer fremdeles. Har noen andre kjent dette?
 
Føler ofte meg "sliten" og tung i magen for tiden. Er jo mye som skjer inni der så tror ikke det er unaturlig :)
 
Merker at jeg er litt mer "sår" og følsom i magen etter jobb. Er som regel ganske sliten etter en lang dag med mye aktivitet på jobben. Kanskje det er kroppen som sier i fra at jeg må roe ned.. Er ikke sliten i magen om morgenen, eller de dagene jeg ikke er på jobb!
 
Merker at jeg er litt mer "sår" og følsom i magen etter jobb. Er som regel ganske sliten etter en lang dag med mye aktivitet på jobben. Kanskje det er kroppen som sier i fra at jeg må roe ned.. Er ikke sliten i magen om morgenen, eller de dagene jeg ikke er på jobb!
Litt det jeg lurte på og.. Men nå var jeg hjemme fra jobb i dag, litt syk. Var ikke sånn sliten etter jobb i går men hadde en rolig dag i går:/ la meg ned igjen da jeg kjente det, var rett og slett så slitsom følelse.
 
Føler ofte meg "sliten" og tung i magen for tiden. Er jo mye som skjer inni der så tror ikke det er unaturlig :)
Nei, må nok være pga graviditeten:) får håpe det ikke blir mye verre:p
 
magen blir fort utslitt ja, skal ikke mer enn en handletur eller litt husarbeid til før jeg må sette meg ned. Kjennes ut som den er stor og tung allerede, presser utover, i kombinasjon med stølhet og bekkenvondt. Og så strammer den seg om jeg ikke roer ned (ikke akkurat kynnere, for varer lenge) Så ikke så mye jeg orker i lengden.
 
magen blir fort utslitt ja, skal ikke mer enn en handletur eller litt husarbeid til før jeg må sette meg ned. Kjennes ut som den er stor og tung allerede, presser utover, i kombinasjon med stølhet og bekkenvondt. Og så strammer den seg om jeg ikke roer ned (ikke akkurat kynnere, for varer lenge) Så ikke så mye jeg orker i lengden.
Da er vi to!!
 
Hm, slitsomt hvis det skal være sånn til termin:/ men er vel bare å roe ned i så fall..
 
Hm, slitsomt hvis det skal være sånn til termin:/ men er vel bare å roe ned i så fall..

Løsningen er vel å roe ned litt ja.. Det er jo ikke farlig å bli sliten, men er utrolig slitsomt når magen strammer så den nesten sprekker. Tenkte å ta det opp med legen min på neste kontroll..
 
Jeg merker også dette. Det er akkurat som at jeg får melkesyre i magen :p spesielt når jeg er på jobb har jeg merket.
 
Jeg merker også dette. Det er akkurat som at jeg får melkesyre i magen :p spesielt når jeg er på jobb har jeg merket.
Ja, som den følelsen når man har trent skikkelig dagen før..? :p sånn var det jeg følte i hvert fall
 
Blir sliten i magen av veldig lite. Bruker tydeligvis hele kroppen på selv de minste ting, som f.eks. å dra ut en ledning som satt litt godt. Blir litt overrasket over hvor lite som skal til.
 
Ja for det kjennes akkurat ut som når jeg en sjelden gang har trent magen. Men det kommer bare av at jeg går rundt, for i dag har jeg ikke båret noe særlig. Kan ikke huske at jeg fikk dette noen gang sist svangerskap:p
 
Back
Topp