Sliten i magen etter vasking?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Har nettopp satt meg ned etter å ha vasket sønnen min sitt soverom...ikke mye tunge løft, men litt flytting av møbler etc (blir jo ivrig når man først setter igang). Men nå kjenner jeg at jeg angrer litt - ubehagelig i magen, ned mot skambeinet samt litt lengre opp på venstre side:wideyed: er det bare magen som sier ifra: ro ned! Liker aldri når slikt oppstår

Jeg hadde 2 timer hjemme alene til å ordne med rydding og vasking i går. Fikk gjort halvparten av hva jeg trodde jeg skulle rekke. Helt håpløst å bli sliten for ingenting.

Uff... Jeg blir også fort sliten og "øm" i magen. Har en jobb bestående av stå, gå, løfte, vri i 7,5 timer pr dag, men ble tatt ut av jobb 50% allerede i uke 10 eller noe. Orka ikke bli heeelt ødelagt, greit å ha litt igjen til guttene når jeg kommer hjem :)

Det er nok kroppen som gjer beskjed om at det har blitt litt mykje...sånn tolker eg hvertfall min kropp når eg føler det sånn. Smerter ved skambeinet fekk eg beskjed om at det kom frå at det "utvider" seg. Kjente det godt første svangerskap og kjenner på det samme no. Her går det over med litt kvile, evt etter ei natt i senga.

Sånn har jeg det med det minste lille ting.. Og det blir en del løft på minste mann.. Kroppen min som gravid tåler ingenting.. Har alltid en form for smerte!
Er nok bare at kroppen sier ifra☺️☺️

Back
Topp