Sliten i magemusklene?

Juligutt2017

Andre møte med forumet
Er det flere som blir helt utslitt i magen av og gå mye? Føles rett og slett ut som at magemusklene er totalt utslitt og jeg føler magen blåser seg opp og jeg får ikke slappet av.. Vanskelig og forklare men det oppleves som at musklene er skikkelig anspent..

Jeg får vanvittige kynnere når jeg beveger meg litt, de strammer så mye at det blir ømt og noen ganger vondt, og uansett blir det slitsomt etter en stund når alt står i spenn og jeg ikke kan slappe av

Har også mye kynnere.. tillogmed når jeg ligger helt rolig.. men kjenner godt når jeg er på jobb og sliter å drar/løfter att magemusklene spenner seg. Føler jeg må dytte magen så langt ut att det nesten river i huden for å f0 magemusklene til å slappe av igjenn.

Jaaa! Sa til samboeren min i går at jeg synes det er rart at jeg er støl i magen uten å ha løfta så mye som en finger de siste dagene :p Og det er verst på sidene over ribbeina av en eller annen grunn!

Trenger ikke være kynnere heller, men bare en følelse av at magen er stinn og er øm. Uansett så er det normalt. Magemusklene skal jo dele seg helt på et tidspunkt, og mye som ommøbleres inni der nå som livmoren vokser. Ergo, du vokser :)

Jeg er også sånn! Har ikke kynnere, men kjennes veldig ofte øm og støl spesielt om kveldene hvis jeg sitter for lenge..

Back
Topp