sliten i hode og drita lei

Lon@

Forelsket i forumet
gubben har vert borte hele uka og i dag har han jobba på garasjen , så var så drita lei  grining og unger ...at når jeg kom hjem og gubben kom ned til bilen for å hjelpe , så bare levert jeg dem til han og ba han gi dem mat å legge demog kjørte av gårde igjen ... , eg må pause. ..fikk dårlig samvittighet etter en liten biltur som lufte pause.kjørte til bake en halvtime ettter og begynte å rydde så får han gi dem litt mat og legge dem ...er det bare meg som har det sånt eller det flere som får nokk i blant ??

Jeg er høygravid med en relativt trassig ettåring[8D]  Gjett om jeg får nok innimellom[8D]

Pappa'n kommer hjem fra jobb på torsdag  - JA, jeg gleder meg[:D][:D][:D]

Ikke akkurat drita lei, men er fyktelig trøtt og sliten nå. Sambo jobber fulltid på windy, og 2 andre jobber i tillegg så¨det er veldig lite han er hjemme. Er ganske trøtt og sliten av å gå hjemme med 2 unger som er aktive hele dagen, og tassen i magen som oxo er i full fart nesten hele dagen [:)] Gleeeeeder meg til tassen kommer. [:D]

godt et det er noen andre sjeler som har det likt meg....mesunlig på alle andre her inne som ikke har det sånn he he

hehe, nei det er absolutt ikke bare du som får nok kjære deg.. du har lov til og ta pause du og!!!! det er bare lettere for menn og gjøre det..
lykke til...[:)]

gikk bare ut jeg og fyrte bål på grillen jeg og fylte  meg et glass rødvin .mens gubben la ungene . så nå er ungene lagde og gubben henter et venne par ,så skal vi kose oss med bålfyring på den store grillen vår og rødvin og skravle litt  utover kvelden . .... hi hi hjalp med et rødvinsglass [:D][;)]

ORIGINAL: nina

Ikke akkurat drita lei, men er fyktelig trøtt og sliten nå. Sambo jobber fulltid på windy, og 2 andre jobber i tillegg så¨det er veldig lite han er hjemme. Er ganske trøtt og sliten av å gå hjemme med 2 unger som er aktive hele dagen, og tassen i magen som oxo er i full fart nesten hele dagen [:)] Gleeeeeder meg til tassen kommer. [:D]
Oi det står det respekt av! Høygravid og 2 viltre unger i tilegg[:D]

Back
Topp