Sliten i dag

ECB

Glad i forumet
Er 38+2 idag og kjenner at jeg bare er kjempesliten og på grensen til å være deprimert av graviditeten.
Klarer ikke nyte bevegelsene til lille lengre og gleder meg bare til hun kommer ut. Går nå konstant med kynnere/masrier og dette tar virkelig på.
Er hjemme alene hver formidag med fire gutter der minste er 5 år og største er 11 år.
Sov ca fire timer i natt pga smertene. Trodde faktisk det var noe på gang. Men der tok jeg grundig feil.
Skal ned på føden i kveld på barselgruppe. Skal spørre jordmor om de har mulighet til å sjekke om det er noe modning og hvis det er om de kan være så snill å strippe meg. Er så utrolig sliten og får liksom ikke samlet krefter slik som det er nå.
Mannen kan ikke ta seg fri heller for de er flere som er blitt sykemeldt på jobben så det er bare akkurat nok annsatte.

Uff, ikke bra når det er slik! Håper du får hjelp på føden og at fødselen snart setter i gang :)

Har du noen som kan hjelpe med barna?

Hvis ikke, så er det helt innafor å la de få mer TV-tid, skjermtid enn normalt så du får slappet av litt mer.

Uff høres ikke bie særlig ut :( har du andre som kan avlaste deg litt? Bare 1-2 timer på sofaen hjelper litt. Evt kan de andre ungene være med venner en ettermiddag?

Jeg føler meg litt i samme båt... Her har frøkna enda bhg tid på gadtid heldigvis ellers tror jeg at jeg hadde gått i dørken for lengst. Så utrolig sliten og føler meg skikkelig uvell:arghh: er 38+6 i dag og har hatt masse modningstegn og plagsomme kynnere. Magen ser skeiv ut 80% av tia :facepalm: har ikke jm time før neste tirsdag (da er jeg akkirat 40 fullgåtte uker) håper inderlig frøet kommer ila uka. Hvis ikke ber jeg om hjelp fordi det er ikke godt å gå med disse hersens smertene lengre:hungover: håper du får hjelp på føden i kveld ❤

Har ingen som kan hjelpe :( men jeg overlever. Er bare snakk om en kort periode. Var på føden og fikk akupunktur i dag. Hun sjekket meg for modning. Livmorhalsen var to cm men null åpning så var ikke mulighet for stripping. Men skal muligens tilbake onsdag for ny runde akupunktur og da skal de forhåpentligvis sjekke på nytt.
Nå skal jeg prøve å sove og heldigvis er mannen hjemme i hele morgen så da får jeg litt avlastning :)

Har ingen som kan hjelpe :( men jeg overlever. Er bare snakk om en kort periode. Var på føden og fikk akupunktur i dag. Hun sjekket meg for modning. Livmorhalsen var to cm men null åpning så var ikke mulighet for stripping. Men skal muligens tilbake onsdag for ny runde akupunktur og da skal de forhåpentligvis sjekke på nytt.
Nå skal jeg prøve å sove og heldigvis er mannen hjemme i hele morgen så da får jeg litt avlastning :)
Håper på en bedre dag i morgen!

Er 38+2 idag og kjenner at jeg bare er kjempesliten og på grensen til å være deprimert av graviditeten.
Klarer ikke nyte bevegelsene til lille lengre og gleder meg bare til hun kommer ut. Går nå konstant med kynnere/masrier og dette tar virkelig på.
Er hjemme alene hver formidag med fire gutter der minste er 5 år og største er 11 år.
Sov ca fire timer i natt pga smertene. Trodde faktisk det var noe på gang. Men der tok jeg grundig feil.
Skal ned på føden i kveld på barselgruppe. Skal spørre jordmor om de har mulighet til å sjekke om det er noe modning og hvis det er om de kan være så snill å strippe meg. Er så utrolig sliten og får liksom ikke samlet krefter slik som det er nå.
Mannen kan ikke ta seg fri heller for de er flere som er blitt sykemeldt på jobben så det er bare akkurat nok annsatte.

Dette høres fortvilende ut..
Selv ser jeg at jeg kunne skrevet nøyaltig det samme. Har 4 barn hjemme fra 11 år og ned til 18 mnd..alene!
Også smertene og deprisjonen som tar meg innimellom..
Jeg er 38+2 i dag så vi ligger nærmest likt..
Utrolig harde uker både forran og bak.
Satser på at vi ikke har lenge igjen og håper du føler deg bedre i dag.
God trøsteklem♥️

Back
Topp