sliten i dag :(

Hekleguri

Glad i forumet
Januarhula 2014
Det er ihvartfall aller siste gang jeg skal holde på med noe hele dagen før jobb på ei god stund.
Jeg er helt kake jeg, og står som en zombie på jobb,
og jeg har sikkert 4 timer igjen :(

uff! må ta vare på deg selv!! her prioriterte jeg meg selv i dag og droppa kveldsvakt. har ikke sjans. ligger på sofaen trøtt som ei strømpe med kvalmebyger.
håper de siste timene går fort!!
hvor jobber ud med?

Usj, må huska å ta vare på deg sjølv no! Har lite igjen av å slite deg ut! Eg har sjølv vore heilt kake i dag sjølv om har hatt fri og gjort lite. Greit nok at eg var tidlig oppe pga ul i dagtidlig, meeen likevel;) har sove to timar midt på dagen for då orka eg berre ingenting etter å ha køyrd ca ein halvtime for å hente sambo på jobb;) Me må læra oss å stilla mindre krav til oss sjølve no i starten av svangerskapet og heller berre la husarbeidet venta litt og plikter vera plikter, sjøl om ofte lettare sagt enn gjort! ;) Håpar dine siste timar på jobb i dag går forholdvis kjapt og greit!

Jeg jobber på bensinstasjon, og er ofte alene på vakt. Og da er det jo ikke lett å få satt seg ned. I dag har det jo vært konsert i oslo, så da må vi overlappe litt.

Og så har jeg vært på besøk hos veninna mi som er innlagt på ullevål på dagen, så kom hjem en halv time før jeg måtte på jobb.

Men i morgen skal jeg kjøre jenta mi i barnehagen, og så skal jeg slappe av til jeg henter henne igjen :)

Oioioi.. du må passe på deg sjølv!
her blir det ikkje gjort anna enn å vaske kle, og henge dei opp til tørk i sola.. og laga middag.. Ellers sove eg masse på dagtid, og samla krefter til resten av familien kjem heim.

Kjenner til det... jobber turnus og har fri i dag og er ute å kjøre i dag!! Spyr, trøtt og grinete noe treåringen min fikk erfare.. så har dårlig samvittighet nå! :(

Back
Topp