Sliten i dag..

jc

Gift med forumet
Har vært helt pumpa i dag, ikke gjort en skit o_O
Har ikke orka å vært her inne engang...men håper jeg kommer sterkere tilbake i morgen :-)

Noen som vet om dere har skravla nok i dag?

Jeg har ikke orket skravling i dag heller. Deppet i sengen mest, og jobbet når jeg har vært våken. Kjipe dager innimellom..

"godt" det ikke bare er meg:oops:
Håper vi føler oss bedre i morgen:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Samme her.. Tror jeg brygger på noe.. Ungen har feber og er slapp og jeg har virkelig ikke vært i form de siste dagene...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har også hatt en slapp dag, det merkes godt når man ikke sover på natta!
Og i natt sover jeg heller ikke.. Fikk 2,5 time før jeg måtte på do, og her ligger jeg våken..
Håper morgendagen blir bedre for oss alle :)

Jeg var skikkelig energisk på torsdag, men i går og i dag er jeg utslått og dritsur! Trøster meg med sex og singellivmaraton, mann og barn er jagd på dør!

Her er det normalt slutt på humør og krefter når klokka nærmer seg 19.00..hatt syk gubbe i hus også som holder meg våken om natta- inatt sov han på et annet rom stakkar så jeg våkna ikke før halv ni idag!! Trengtes:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg var skikkelig energisk på torsdag, men i går og i dag er jeg utslått og dritsur! Trøster meg med sex og singellivmaraton, mann og barn er jagd på dør!
Jeg hadde energien på onsdag, men torsdag-lørdag har jeg følt meg elendig.. Trenger virkelig å få tilbake litt energi om jeg skal få huset sånn nogen lunde klart til å ta imot en baby:-P

jeg føler meg helt tappa for tiden.. har 0 energi å er baaare trøtt å slapp. har litt dårlig samvittighet ovenfor vår lille på 4 år som kjeder seg mye om dagen ( etter barnehagen) når mamman bare sitter å henger eller går å legger seg litt nedpå :P skulle også gjort i stand huset litt mer før lillebror kommer ( vasket litt å sånn) men det driter jeg i for øyeblikket :P hihi :P satser på at mannen ser seg litt rundt om hva som trengs å gjøres mens jeg nyter stille dager på sykehuset etter fødsel ;) satser på å nyte tiden før man blir 2 barnsmamma, å bare lade opp batteriene... hvis man ikke får seg et lite energikick like før fødsel da ;)

Uansett hvor sliten og lei vi føler oss nå, så tror jeg vi alle får den energien vi trenger når fødselen er i gang. Er jo et like kick bare det:) jeg lå jo i natt med menssmerter og maserier, og var så klart veldig sliten, men kjente jeg ble litt ivrig når jeg tenkte at kanskje noe var på gang, selv om jeg ikke hadde trua:p er nok bare modning på gang gitt.... nok en gang.

Uansett hvor sliten og lei vi føler oss nå, så tror jeg vi alle får den energien vi trenger når fødselen er i gang. Er jo et like kick bare det:) jeg lå jo i natt med menssmerter og maserier, og var så klart veldig sliten, men kjente jeg ble litt ivrig når jeg tenkte at kanskje noe var på gang, selv om jeg ikke hadde trua:p er nok bare modning på gang gitt.... nok en gang.
Det er nok veldig sant:-) Gitt at man ikke får en veldig lang og utmattende fødsel;-)

Har vel ikke mye valg når det setter i gang. Men kroppen produserer vel en del adrenalin. Sove etter fødsel er hvertfall umulig for meg =)

Back
Topp