Sliten i bekkenet allerede

anines

Elsker forumet
Jeg er på vei til jobb nå. Dro hjemmefra for 45 min siden, og merker at jeg er død allerede før jeg er ferdig med reiseveien :eek: fremdeles 20-25 min ca til jeg er på jobb. Dritt lei det bekkenet altså :(
 
Off så slitsomt. Du burde kanskje be om sykemelding? Bør ikke gå rundt å ha det så vondt
 
Jeg er sånn. Har vaskerommet i kjelleren og akkurat nå har ingen rene klær for å si det sånn.. :(
Håper jm gir med sykemelding i dag..
 
Off så slitsomt. Du burde kanskje be om sykemelding? Bør ikke gå rundt å ha det så vondt

Er sykemeldt 40%. Var 100% frem til 4. januar, så begynte jeg å jobbe litt igjen, men spent på hvor lenge det holder! Særlig når jeg har litt reisevei.
 
Jeg er sånn. Har vaskerommet i kjelleren og akkurat nå har ingen rene klær for å si det sånn.. :(
Håper jm gir med sykemelding i dag..

Huff, har lite rene klær hjemme vi og :p Og husarbeid blir nedprioritert, så det ser jo ikke så hyggelig ut hjemme om dagen :( Får en megler på besøk en dag denne uken da, så da blir jeg tvunget til å få ryddet og ordnet. Kanskje litt greit :p
 
Kjenner på den idag jeg også! :( Skulle prøve bukser idag og jeg sto og gryntet og okket som og følte meg som en annen frosk fordi det gjorde så sykt vondt i bekkenet! :/ Var godt å få sove med masse puter da jeg kom hjem.
 
Huff, har lite rene klær hjemme vi og :p Og husarbeid blir nedprioritert, så det ser jo ikke så hyggelig ut hjemme om dagen :( Får en megler på besøk en dag denne uken da, så da blir jeg tvunget til å få ryddet og ordnet. Kanskje litt greit :p
Jeg har ei på 15 som er kjempe flink å trå til, men å vaske klær det får hun bare ikke lov til :p
 
Hehe, nei det er sant! Innimellom skulle jeg ønske jeg hadde hushjelp! :p
Du får importere en fjortiss :p
Siden mannen er borte er jeg jo avhengi av hjelp :/
 
Du får importere en fjortiss :p
Siden mannen er borte er jeg jo avhengi av hjelp :/
Hahaha, ja :D Det er jo veldig deilig da. Her kan samboer ta i noen skippertak en gang i blant, men han tar ikke det som er verst av kleshauger osv :p Jeg hadde nok ikke klart å være alene med Minien så lenge om samboer skulle dratt bort med jobben over en lenger periode. Jeg klarer ikke hente i barnehagen en gang :p vi bor på en liten "topp", så er ganske bratte bakker jeg må gå opp, og det klarer jeg ikke med vogn om dagen.
 
Hahaha, ja :D Det er jo veldig deilig da. Her kan samboer ta i noen skippertak en gang i blant, men han tar ikke det som er verst av kleshauger osv :p Jeg hadde nok ikke klart å være alene med Minien så lenge om samboer skulle dratt bort med jobben over en lenger periode. Jeg klarer ikke hente i barnehagen en gang :p vi bor på en liten "topp", så er ganske bratte bakker jeg må gå opp, og det klarer jeg ikke med vogn om dagen.
Jeg kjører jeg, flaut men huff. 700 m til jobb og jeg kjører :eek: bruker unnskyldningen at jeg må innom bhg først og den er litt lenger unna. Mi er snart 4 og klarer å gjøre det meste selv med litt guiding. :)
 
Begynner å kjenne det jeg også. Kjente det veldig på jobb igår. Hadde det veldig travelt og sprang mye hjalp ikke på bekkenet for å si det sånn.
 
Back
Topp