Sliten i beina...

Kraaka

Gift med forumet
Noen av dere som kjenner det i beina om dagen??
Mon tro hvordan dette skal gå fremover... Er helt rar i leggene om dagen...

Jeg blir fort sliten i beina, og hvis jeg sitter for mye så kjennes det ut som om jeg har en pinne i rompa når jeg reiser meg opp igjen [:-]

Er mye "støl" i leggene jeg,bare etter å ha gått en tur liksom[:-]

Jeg også har kjent det[:o]
Begynner og få vodt når jeg bøyer meg ned og slikt også[:o] håper at det ikke er bekken løsning[:o]

ORIGINAL: Gina84

ORIGINAL: Mari87

samme her[8D]

ORIGINAL: Mari87

Her og. Det er fordi jeg sjeldent går tur [:D]

jeg hadde det slik sist gang og nå. Men det er mer murringer i leggene, like før det blir krampe, men bare strekker ut når det blir som værst![:)]

Ja og så sliter jeg mye med kramper i leggen om nattan og kvelden.
Det er plagsomt det hehe opp å rusle for å få det vekk hehe

Er ikke sliten i beina, men merker jeg blir fortere sliten når jeg går opp en bakke f.eks[8|]

Nope, merker ingen forskjell. Og går en del tur også. Blir vel kanskje når jeg blir tyngre og mere fremtung..[:-]

[:)] Prøver å bytte litt sko når eg står på jobb i 7 timer, merker at eg blir fortere trøtt i beina! og om kvelden holder eg på å bli gal, da kiler det INNI leggene!!! spesielt hvis eg er litt trøtt!... [&:]

Jeg også kjenner det.. Går hele dagen på jobb, og er helt ferdig når kvelden kommer..

Kanskje det hjelper å kjøpe støttestrømper?? Hjalp meg i forrige svangerskap. Jobba da i heimesjukepleien og var heilt ødelagt i beina etter nokre timar med gåing og ståing. Men etter innkjøp av støttestrømper, så bedra det seg betraktelig [:D]

Godt å høre at en ikke er alene.. jeg er.. emh.. hva kan en si... tungvekter... og det blir jo sikkert ikke bedre etterhvert for å si det sånn..hehe!

Back
Topp