SLITEN fredag

kulielsker90

Betatt av forumet
Har hele uka vært forberedt på å få besøk av svigers ikveld med middag og tv, men stepappan til samboern har også invitert sin datter med hennes samboer hit uten at noen har informert meg. Kun svigermor vet at jeg er gravid, og jeg er sykemeldt ut måneden grunnet kvalme. Nå sitter jeg her, full volum på tv og full sofa med maten på bordet. HVA GJØR JEG? Hadde dere godtatt dette? Skal jeg si i fra til samboer etterpå?
Stressa situasjon når alt jeg greier å tenke på er at jeg er kvalm -innerst i sofa med full aktivitet rundt meg. Hjelp! :-(

*lykkebaby 2014 ♥*

Jeg hadde nok bjeffa litt etterpå da ja. Han mener det nok bare godt, men de trenger litt ekstra forklaring innimellom når det kommer til formen vår. Hatt mange samtaler om det her hjemme, hvor grensene mine går nå....og min sambo har vært kjempe flink til å samarbeide med meg for at jeg skal ha gode dager/kvelder. Ta en liten prat etterpå dere, så ordner det seg nok :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har hele uka vært forberedt på å få besøk av svigers ikveld med middag og tv, men stepappan til samboern har også invitert sin datter med hennes samboer hit uten at noen har informert meg. Kun svigermor vet at jeg er gravid, og jeg er sykemeldt ut måneden grunnet kvalme. Nå sitter jeg her, full volum på tv og full sofa med maten på bordet. HVA GJØR JEG? Hadde dere godtatt dette? Skal jeg si i fra til samboer etterpå?
Stressa situasjon når alt jeg greier å tenke på er at jeg er kvalm -innerst i sofa med full aktivitet rundt meg. Hjelp! :-(

*lykkebaby 2014 ♥*

jeg hadde surna! jeg hadde sagt klart I FRA at vettu. når JEG inviterer noen hjem til MEG. så er det faktisk jeg som har oversikt over hvem som kommer å ikke kommer. skal dere ha med gjester. SÅ spør om det er greit først. jeg er faktisk gravid. å vi har ikke tenkt å fortelle det til hele verden enda!

jeg er ett prinsipp menneske. å blir til tider usaklig. å jeg kjenner jeg blir drit forbanna på dine vegne!!!!

makan til oppførsel! hvor vanskelig er det å ringe å si i fra på forhånd??? evt.. spørre?

Hadde de spurt/sagt ifra til samboeren din da? Ellers synes jeg det er litt frekt å bare ta med seg fler folk helt uanmeldt.... Skjønner godt at du er sliten.

Æsj, sånt er så kipt :mad:Visste samboern din det på forhånd? Hvis ikke så er det jo lite han kunne gjort i forkant. I din situasjon hadde nok jeg og blitt ganske sint.
Det er jo vanskelig å kaste folk ut når de først er på besøk.
Jeg hadde nok bare sagt at jeg ikke var i form, lang uke og noe influensa som går på jobben, og så hadde jeg gått og lagt meg med maskina og noe nett-tv :-)
Det er mennesklig å være syk.... Likevel kipt å måttes stenges ute av sin egen stue.

Så ville jeg nok sagt ifra til min kjære.
Lykke til, føler med deg :-)

Jeg hadde gitt samboeren min en stripe etterpå ja! Men heldigvis har jeg aldri vært i en slik situasjon før, og håper jeg slipper det og! Frekt :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg aner ikke om han visste noe. Han ringte fra butikken og spurte om vi hadde nok reine tallerkener, og da sa jeg med en sur tone at dersom det skulle komme flere måtte dem ta med egne. Tydeligvis ble ikke det mottat, og inn ramla det 2 ekstra personer. Slitsomt nok å ha svigermor med kjæresten sin og datra hennes på 12 i ei allerede trang leilighet... Må bli noen linjer til samboer som får ta det opp videre. Kjenner ikke jeg orker noe mer konflikt enn med samboer.
Jeg vet jo at han er veldig dårlig på å gi beskjed om ting, men med tanke på at han jar sett meg henge over spybøtta i 2 dager nå så burde han sagt i fra med en gang han fikk vite om at flere var invitert.
Takk dere! Mannfolk har virkelig vanskelig for å sette seg inn i at vi faktisk blir så dårlige som vi blir...

*lykkebaby 2014 ♥*

Back
Topp