Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nesten like langt på vei som deg. Og venter nr 3. De siste dagene har det faktsik vert skikkelig vondt. Tror nok at det er kynnere som kommer. Da har det vert så vondt at jeg nesten har begynt å lure på hva det er. Og kan skrive under på at da er det best å bare ligge seg godt til rette i sofaen.
Ja, det skal jeg være med å skrive under på også. Tenkte meg at det ble verre for hvert barn. For har aldri hatt det så ikle før. Men da får vi håpe at fødslene går lettere og lettere for hvert barn i så fall.Da har vi det litt likt da, jordmor sa det ble verre for hvert barn. Og det kan jeg skrive under på![]()
Ja, det skal jeg være med å skrive under på også. Tenkte meg at det ble verre for hvert barn. For har aldri hatt det så ikle før. Men da får vi håpe at fødslene går lettere og lettere for hvert barn i så fall.
Samme her jaDet hadde jo vært fantastisk, nr to gikk hvertfall bedre enn nr en, så satser på en fin fødsel![]()
Jeg har kraftige kynnere og venter nr 5
Er nå 32+2 og har bank i bordet ikke begynt med mensmurringer enda, men regner med det dukker opp når hodet ligger ned. Gruer meg fælt til etterriene også. Men faktisk så var ikke de så galne etter nr 4 var født i 2014. Det tror jeg at jeg kan takke bringebærblad kapslene for. Derfor kommer jeg til å ta sånne fra uke 33 denne gang også. For det var det eneste jeg gjorde anderledes![]()
Ja hjalp i alle fall på meg. Eneste gangen jeg har tatt dem var i svangerskapet med nr 4. Og da gikk det så mye bedre enn etterriene etter nr 2 og 3.Har vurdert bringebærkapsler, så det hjelper på etterrier også? De husker jeg som fæle fra sist gang. Så du har pleid å få murringer når hodet ligger ned?