Sliten av ingenting?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Flere enn meg som blir veldig fort slitne for tiden?
Kjenner jeg blir andpusten av å gå i oppoverbakker og av å stå lenge for tiden.
Jeg kan ikke huske at det kom sååå tidlig i de tre andre graviditetene? Er i uke 20 på mandag.
Kan kanskje ha noe med at det var strengt tatt mye gåing på togferien som varte i over 2 uker i sommer, kanskje jeg presset meg litt for hardt og får kjenne på det nå? Var noen dager der jeg hadde vondt i både beina og hele kroppen fordi vi hadde gått så mye.. Men når man først er i paris liksom så vil man jo se byen :P (jada, vet jeg er litt dust, men dere skjønner jo..)
Ofte når jeg holder på og rydder og bøyer meg og slikt kjenner jeg at hjertet dunker fortere og jeg må sette meg ned og hvile meg før jeg fortsetter. Føler meg som om jeg er skikkelig ute av form, og det er jeg jo egentlig ikke! Nei, jeg får prøve å trene litt mer yoga og begynne å sykle til bhg og skole igjen for å hente og levere barna. Og håpe at det ikke bare gjør det verre, da :p

Kjenner og at jeg blir fortere sliten, men går heldigvis ganske greit foreløpig :happy:
Men er uansett ikke så rart da, kroppen jobber jo på som bare det! Pumper mer blod og mer luft i lungene, så er jo nesten trening uten å gjøre noe som helst :p Så syns du skal gi deg selv en klapp på skuldra for den fantastiske jobben du gjør, og ikke presse deg noe hardere enn det som kjennes greit :love2

Jepp, trappen hjemme er blitt min værste fiende. Puster og peser som en hval bare av å gå opp i andre etasje :laughing002
Og igår var jeg på sykehuset med en pasient fra jobben. Han måtte på do så jeg sto ca 30 minutt rett opp og ned utfor døren (kunne ikke låse så kunne ikke forlate). Brant under beina til slutt.

Ja blir fortere sliten. Vi har brukt 2 av ferieukene hjemme med oppussing. Nå er det bare 1 dag igjen og jeg kasta opp i går, fordi nå er det nok liksom. Kroppen orker ikke så mye.
Må lytte til den og ta flere pauser :happy:

Var også en tur på IKEA, og måtte sitte ned flere ganger, for beina orker ikke stå og gå så lenge av gangen nå :p

Ja gjett om! Og i tillegg var startvekta nå det samme som da yngstemann ble født - DET merker jeg også ganske godt altså!:( Men skal prøve å bevege meg litt mer likevel, selv om vi faktisk har gått mye rundt i ferien også.

Så "godt" å høre at jeg ikke er helt alene med å være helt utslitt! Føler at jeg burde "tåle det" bedre, men det er jo som sagt over her en stor jobb kroppen går igjennom med å skape et lite barn!

Merker jeg blir veldig fort sliten. Men så er jeg på 3 uka med en frøken på 1 år hjemme (ferie og begynner i ny bhg så flere uker fri) vi har ca 5-6 uker med henne i sommer,så ikke rart jeg er sliten heller. Blir bra til høsten når hun er innkjørt i bhg og ting er tilbake til normalen :) Merker jeg sliter veldig med bekkenet.

Absolutt. Tåler nesten ingen aktivitet for tiden. Må velge mellom hundeluftetur og støvsuging f eks. Klarer ikke begge deler på en dag. Pyton å bli så fort sliten, men prøver å akseptere det og tenke at det er for en god sak.

Back
Topp