Sliten av disse kynnerene.....

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Never ending story dette med de kynnerne. Er så ubehagelige og litt vonde også. Hadde en del i går og i dag har jeg ligget på sofaen med nesten konstante kynnere siden jeg kom hjem fra en liten bytur for 3 timer siden (30 min med rolig gange i byen). De kommer gjerne med mensmurringer også. Magen blir jo helt deformert også når det står på, stakkar lillegutt, men har jo lest at de ikke skal være ubehagelige for babyen.

Flere i samme båt?

Har det akkurat som deg :)
Dessverre er det lite jeg(vi) kan gjøre med det, annet enn å slappe av. Jeg får ofte mye kynnere etter jeg har vært på handel osv. Ganske slitsomt. Men, kynnerne har hjulpet meg mye med tanke på kommende fødsel. Så noe poritivet er det vel ;)

De er regelmessige, men prøver å registrere om de blir sterkere. Foreløbig tar jeg det med ro og tenker at det bare er plagsomme kynnere. Men om de ikke gir seg innen 1 times tid eller 2 ringer jeg KK. Fikk beskjed om å gjøre det sist jeg hadde det slik..

Fin artikkel foresten :)

Hvordan går det nå etter en time?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Prøv å ta en paracet :) det kan hjelpe:)

Fortsatt ganske konstante kynnere, men de har ikke tatt seg opp i styrke så tenker at da er det bare slitsomme kynnere. Men skulle ønske de kunne slippet taket litt. Får jo ikke gjort noen ting, og det er bare piss på tv :/

Hmmm... Hvis ikke det gir seg snart, ville jeg ringt og sagt at de er regelmessig og har vart i ganske mange timer...

Enig med Sjokkabolla her altså... Høres for meg ut som det er litt for mye i og med at du bare hviler også? Uansett hva du velger: lykke til :-)

Ringte nettopp føden og de ba meg prøve med paracet først, hvis det ikke ga seg etter 1 time skulle jeg ringe tilbake. Så da får eg vare vente å se hvordan det utarter seg.

Ringte nettopp føden og de ba meg prøve med paracet først, hvis det ikke ga seg etter 1 time skulle jeg ringe tilbake. Så da får eg vare vente å se hvordan det utarter seg.
Føler du deg bedre?

Har kynnere, spesielt når jeg er i bevegelse. Men etter at jeg har begynt å stresse ned, og fått mer hjelp fra sambo, har det blitt mye bedre. :) Har heller ikke regelmessige kynnere.

Ville ringt føden og hørt med de. De skal jo helst gi seg.
Hvordan går det nå? :)

De har lettet litt, har fortsatt noen kynnere som kommer takvis, med den konstante kynneren (om en kan kalle det det) har gitt seg. Så da virker det som det er på bedringens vei. Junior virker happy for det, for nå er det sparkefest der inne :) skal se om jeg får sovet nå. Håper det, for er ganske sliten.

Lykke til!! Og ring føden i natt hvis det ikke gir seg. Sov godt og god natt til deg og lille nurket!

Har det sånn jeg også. ''Stille''kynnere - ikke spesielt vonde men ubehagelige. Kommer med en gang om jeg går, kommer også når jeg sitter og ligger osv. Blir mer og mer av det...

Samme her... Kjenner godt når de begynner og når de slipper taket.. Kommer selv om jeg ligger på sofaen,og i natt hadde jeg en del også. Slitsomt ja!

Back
Topp